Stiinta & Tehnologie

Inovatie pentru "Rabla"

Florin Micu, editor general al revistei "AutoExpert", membru fondator al Asociatiei Presei Auto din Romania, propune un nou sistem de derulare a Programului de stimulare a innoire a Parcului auto national, astfel incat in 2007 sa nu mai ramana masini nevandute, cum s-a intamplat in anii precedenti. "Pentru ca in 2007 sa nu se mai piarda masini, s-ar putea inlocui reglementarea administrativa cu cea libera, a pietei. S-ar putea trece, astfel, de la sistemul cotelor, care poate crea suspiciuni legate de favorizarea unui producator sau a altuia, la sistemul liberei optiuni a cetateanului, care va alege singur sa se duca la cine doreste", sustine Micu. El apreciaza ca disparitia cotelor ar incuraja o adevarata concurenta pe piata automobilului din Romania, prin faptul ca ar determina producatorii validati sa gaseasca mijloace comerciale si sa pregateasca oferte interesante, care sa atraga clientela . "In momentul in care cererile cetatenilor ar ajunge la producatorii validati, indiferent care ar fi acestia, ele ar putea fi transmise la AFM, care ar centraliza situatia. In momentul in care s-ar ajunge la 16.500, toti producatorii validati ar fi anuntati sa opreasca inscrierile", explica Florin Micu. El a mentionat ca, urmare a aplicarii sistemului de cote alocate producatorilor validati, in 2005 au ramas nevandute aproape 400 de masini, iar in 2006, aproape 1400.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea