Motivul care sta la baza acestei decizii sunt vanzarile foarte slabe pe care coreenii le-au inregistrat in aceasta tara.
Hyundai in Japonia
Cei de la Hyundai au in prezent in Japonia 46 de reprezentante. Din pacate, in opt ani de zile de activitate acestea nu au reusit sa vanda destul, acumuland doar 15.000 de unitati, iar acum, conducerea companiei a decis retragerea lor definitiva de pe piata nipona .
Asa cum se intampla si pe segmetul de alte produse, ca cel de electronice sau telefoane mobile, japonezii sunt foarte selectivi si prefera achizitionarea marcilor proprii in defavoarea celor straine. Acest lucru a dus si la vanzarile slabe Hyundai pe aceasta piata.
Global, merge bine
Totusi, Hyundai nu o duc rau, la nivel global compania inregistrand o crestere de 7,2%. Pe piata din Statele Unite ale Americii, coreenii se pot lauda cu o cota in crestere de patru procente.
Totusi, reprezentantii Hyundai declara ca mai exista o portita de exploatare a acestei piete, producatorul coreean continuand livrarea de vehiculele comerciale in Japonia.