Stiinta & Tehnologie

Gallardo si R8 fac schimb de motoare

Audi pare sa isi fi propus cate un model pentru fiecare nisa din piata auto. Ultra-sportivul R8, lansat cu mare fast si in Romania, a lasat impresia ca este o masina perfecta pentru cei care nu au bani de Gallardo si nici nu vor un Porsche 911 . Se pare insa ca nu este de ajuns, pentru ca Lamborghini, brand detinut de Audi, testeaza chiar in aceste zile un Gallardo mai mic. Nu este vorba de dimensiunile exterioare ale mezinului Lamborghini, ci doar despre capacitatea motorului si, bineinteles, suma cu care va fi comercializat. Masina in discutie exista deja sub forma unui prototip si a fost fotografiata la teste pe circuitul de la Nurburgring. Modelul are partea din fata putin modificata fata de actualul Gallardo, insa lucrul ce il diferentiaza cel mai tare este zgomotul produs de motor – spun jurnalistii prezenti pe circuit. Se pare ca propulsorul aflat sub capota prototipului este V8-ul 4.2 FSI care echipeaza atat modelul R8 de serie, cat si RS4 (model ce ramane pe linia de productie in ciuda zvonurilor ce il dadeau inlocuit de RS6 ). In paralel cu prototipul Gallardo, pe pista de la Nurburgring se afla si un model RS4 propusat de acelasi V8, probabil, pentru teste comparative. Din surse apropiate italiano-germanilor se pare ca mai micul Gallardo va trimite toata puterea motorului catre rotile din spate. Este foarte posibil ca Lamborghini sa returneze serviciul celor de la Audi. Italienii vor ceda celor de la Audi dreptul de a folosi propulsorul V10 – de pe Gallardo – pentru versiunea supersport RS8. Lamborghini Gallardo si Audi R8 sunt construite pe aceeasi platforma.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea