FIAT va produce in Serbia, incepnad cu a doua jumatatea lui 2007, modelul anterior al Punto . Locatia aleasa de italieni este fabrica auto de la Zastava, distrusa partial in timpul razboiului civil din fosta Iugoslavie. Intelegerea dinte FIAT si autoritatile sarbe se va solda cu producerea a 4000 de unitati Punto in primul an si dublarea acestui numar in 2008.
Acordul a fost semant intre cele doua parti in 2005 si a fost urmat de trainig-ul muncitorilor sarbi la fabrica FIAT din Mirafiori. FIAT a transferat linia de productie a modelului Punto la Zastava, iar masina produsa in Serbia va purta numele de Zastava 10.
Numarul efectiv al masinilor produce la Zastava este intr-adevar mic, dar FIAT reuseste practic sa foloseasca o Linie tehnologica depasita pentru a produce masini ieftine. Zastava 10 este o alternativa viabila la modelul Dacia Logan .
FIAT revine in fabrica de la Zastava la constructia careia a contribuit in 1955. Pana in 1970 aici s-au produs mai multe modele FIAT, insa, in acel an, sarbii si-au dezvoltat propriul model, folosind tehnologia FIAT-ului 128. Cea mai importanta masina produsa la Zastava s-a numit Florida, dar colapsul Uniunii Sovietice si izbucnirea razboiului au redus la 0 profilul auto al fabricii.