Dacia Sandero GPL s-a bucurat de un adevarat succes in Franta, ajungand la 14.000 de unitati vandute in primele 11 luni ale lui 2009, ceea ce inseamna o crestere de 35% fata de tot anul 2008.
In urma acestor rezultate piata franceza spera la o revigorare a acestui segment, care a stagnat timp de mai mult de zece ani .
Potrivit unei publicatii din Franta, exista si piedici in calea dezvoltarii acestei piete de profil, si anume lipsa de informatii din partea producatorilor cu privire la ofertele atoturismelor GPL . De asemenea, pretul redus al carburantului este aproape anulat de consumul mai mare cu aproape 20% fata de masinile pe benzina. Un alt obstacol ar mai fi alimentarea, existand numai sase statii de GPL in Franta, aceleasi din 2001.
Spre deosebire de Sandero, care a adunat un numar destul de mare de clienti, Dacia Logan GPL n-a reusit mare lucru.
Pe langa Sandero, alti constructori , ca Chevrolet, propun si ei modele GPL – Spark si Aveo, la acelasi pret ca versiunile pe benzina.
Cititi mai multe pe Auto.ro