Stiinta & Tehnologie

#opel #garantie pe viata #reclama #somatie #judecată

Campania Opel "garantie pe viata", considerata inselatoare

Cea mai noua campanie Opel care promite "garantie pe viata" a facut subiectul unei somatii de catre Oficiul pentru concurenta neloiala (Wettbewerbszentrale) din Germania, mesajul fiind considerat fals si inselator.

Wettbewerbszentrale va depune o plangere in cazul in care constructorul auto nu va corecta campania publicitara pana joi, 19 august 2010.

Oficiul pentru Concurenta Neloiala mentioneaza ca Opel, in campaniile sale de promovare, face apel la simbolul matematic pentru infinit "∞", alaturi de mesajul "garantie pe viata".

Aceasta strategie nu face nimic altceva decat sa "ia ochii" si sa "duca in eroare clientii", pentru ca garantia este limitata la 160.000 de kilometri, iar dupa pragul de 50.000 de kilometri costurile pentru reparatiile efectuate in garantie se impart intre Opel si proprietarul masinii.

"Criticam aceasta Publicitate inselatoare intrucat, contrar a ceea ce afirma, Opel nu ofera de fapt garantie pe viata", a explicat presedintele asociatiei, Reiner Munker.

Opel a lansat "garantia pe viata" acum cu doua saptamani. Acest nou plan de garantie presupune ca defectiunile aparute in garantie in primii 50.000 de kilometri vor fi suportate integral de Opel. Dupa acest prag de rulaj clientul va suporta o parte din cheltuieli de reparatie .

Cititi mai multe pe Auto.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea