BMW a devenit cea mai valoroasa marca auto din lume (24,3 miliarde dolari), potrivit editiei din acest an a studiului BradZ realizat de Millward Brown.
Pe locul doi se afla Toyota, liderul din 2011 si din perioada 2006 - 2009, cu o valoare de 21,7 miliarde dolari. Cea de-a treia pozitie a clasamentului este ocupata de Mercedes-Benz (16,1 miliarde dolari). Locul patru ii revine brandului Honda (peste 12 miliarde dolari), in timp ce pozitiile cinci, sase si sapte sunt ocupate de marcile Nissan, Volkswagen si Ford, care valoreaza peste sapte miliarde dolari.
Comparativ cu editia din 2011, Honda si Toyota au inregistrat scaderi de 10-11%, in timp ce Audi a avut parte de o ascensiune spectaculoasa (23%).
In clasamentul general, Apple este cel mai valoros brand din lume (182 miliarde dolari), fiind urmat de IBM (115 miliarde dolari) si Google (107 miliarde dolari).
BMW este cea mai valoroasa marca auto din lume
BMW este cea mai valoroasa marca auto din lume BMW a devenit cea mai valoroasa marca auto din lume (24,3 miliarde dolari), potrivit editiei din acest an a studiului BradZ realizat de Millward Brown.- 2012-05-23 2012-05-23
Articole din stiinta-tehnologie
Cauta-ti perechea