Stiinta & Tehnologie

#crestere rata conversie #rata conversie #59sec #companii

59sec ajuta companiile sa-si creasca rata de conversie de peste 21 de ori!

Celebrele universitati americane MIT si Kellogg au realizat un studiu complex asupra importantei vitezei de raspuns la noi cereri de oferta. Rezultatele au fost surprinzatoare: companiile care raspund in 5 minute au de 21 de ori mai multe sanse sa incheie vanzarea decat cele care raspund in 30 de minute.

Astfel se demonstreaza importanta cruciala a rapiditatii in afaceri.

Dar cat de repede raspund companiile la noi solicitari? In 2013, in SUA, rata medie a raspunsurilor a fost de 42 de ore, conform Entrepreneur.com. In Romania, din pacate, timpul de raspuns este cu mult mai mare. Acest lucru semnifica o pierdere foarte mare de oportunitati.

59sec este un nou serviciu de lead management dedicat companiilor care le ajuta sa raspunda la solicitari sub 59 de secunde, acest fapt crescand foarte mult rata de conversie. Este facut in Romania de catre o echipa de tineri pasionati, care au mai reusit sa faca si alte produse de succes (Kuantero – agentie de e-marketing fullservice si StartEvo – ONG-ul cu cea mai mare sustinere de VIP-uri din Romania).

Cum functioneaza 59sec? In momentul in care solicitarea este generata de pe site-ul companiei, toti agentii de vanzari de pe zona respectiva sunt notificati pe telefoanele mobile, pe tablete sau pe site. Primul agent disponibil preia solicitarea. Contorul se opreste si respectiva solicitare dispare din lista (astfel incat sa nu existe duplicare), dupa care potentialul client este sunat de catre agent. Dupa ce convorbirea se incheie, agentul scrie concluziile convorbirii in CRM-ul 59sec sau in CRM-ul existent al companiei.

59sec are o procedura foarte bine pusa la punct prin care rapiditatea raspunsurilor este garantata (de exemplu, facilitatea “Boss Notification” – daca un lead nu este preluat in 10 minute, directorul de vanzari este notificat). De asemenea, directorul de vanzari are acces la statistici foarte utile, cu care poate sa vada in timp real care este viteza de raspuns, ce agenti isi fac treaba bine si care agenti nu.

Constantin Ferseta, fondatorul 59sec: “Am facut 59sec din frustrare. Cunosteam multe companii care nu reuseau sa converteasca leadurile generate cu campanii Google Adwords. Dupa ce am investigat, am realizat ca principala problema era rata de raspuns. Oamenii de vanzari ai clientului contactau potentialii clienti in 2-3 zile, cateodata niciodata, si pe urma se mirau ca au rata mica de conversie. Bani aruncati pe fereastra de catre marketing!”

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din stiinta-tehnologie

Top

Cauta-ti perechea