Social

#vara #racoritoare

Vara aceasta racoreste-te cu cele mai savuroase bauturi

Odata cu deschiderea sezonului estival si cu venirea caldurii, tot mai multe persoane sunt in cautarea bauturilor racoritoare care sa-i ajute sa treaca mai usor peste zilele caniculare de vara. Cel mai placut mod de a te racori si de a te bucura, in acelasi timp, de o bautura racoritoare este prin incercarea mixurilor de bere fara alcool, cu fresh de mango si fructul pasiunii.

Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continua expansiunea in segmentul mixurilor de bere fara alcool si lanseaza Fresh 0.0 Mango si Fructul Pasiunii. Este al patrulea sortiment al brand-ului pe care compania il produce in fabrica din Ploiesti.

„Cererea pentru mixurile de bere fara alcool continua sa creasca in Romania, deoarece consumatorii cauta mai multe optiuni de consum si gusturi diferite. Fresh 0.0 se adreseaza acestor cerinte venite din piata si a inregistrat o crestere timp de doi ani consecutivi. Noua aroma, Mango si Fructul Pasiunii, este un atribut important in strategia noastra de a ne extinde in acest segment si suntem increzatori ca va avea succes in 2023. In plus, expansiunea in zona non-alcoolica subliniaza angajamentul Bergenbier S.A. de a oferi ocazii pentru consum responsabil in orice moment al zilei”, puncteaza Bogdan Jianu, Marketing Director Bergenbier S.A.

Segmentul berilor fara alcool, care include si mixurile de bere, a inregistrat in 2022 cea mai mare crestere din industria berii, depasind 5% cota de piata. Alaturi de noul sortiment, Bergenbier S.A. are in portofoliu si aromele Fresh 0.0. Mar si Para, Lamaie si Portocala, Zmeura si Afine.

„Suntem extrem de atenti la trendurile din piata, iar planurile noastre de marketing au in centru valoarea pe care vrem sa o aducem consumatorilor. Analizele ne arata ca vizibilitatea brand-ului Fresh 0.0 este deja una extrem de buna, ceea ce ne ajuta sa investim in activari si parteneriate relevante. Obiectivul nostru este sa crestem sustenabil, iar anul acesta va fi despre pasiune si un strop de mango, biletul nostru castigator spre cucerirea segmentului mixurilor de bere”, adauga Virginia Radu, Senior Brand Manager Premium Brands.

Noua aroma Mango si Fructul Pasiunii beneficiaza atat de o campanie integrata de marketing, cat si de executii de tip trade marketing.

“Avem un focus dedicat in ceea ce priveste vizibilitatea produselor 0.0% alcool in magazinele si locatiile HoReCa partenere. Brand-ul Fresh 0.0 adreseaza mai multe ocazii de consum, iar acest lucru ne ajuta sa venim cu activari relevante pentru consumatori. Suntem increzatori ca noua aroma va inregistra rezultate foarte bune in 2023, completand astfel povestea de succes Fresh 0.0”, completeaza Cristina Botgros, Commercial Excellence Director.

Sortimentul Fresh 0.0 Mango si Fructul Pasiunii este deja disponibil in toata Romania in magazinele off-trade si on-trade, in doze de aluminiu de 0,5l si sticle de 0,33l.  

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea