Social

#ursus olimpiada bejing

URSUS Premium si Fundatia Olimpica Romana sustin sportivii romani pentru competitia internationala de la Beijing

Bucuresti, 2 iulie 2008 – Ursus Premium si Fundatia Olimpica Romana (FOR) au sustinut sportivii romani medaliati la Campionatele Mondiale din 2007 si lanseaza in onoarea lor URSUS Limited Edition. Editia limitata de ambalaje surprinde spiritul competitional si modernitatea marcii URSUS prin insemnele sale grafice.

Ambalajele URSUS Premium vor avea astfel etichete speciale dezvoltate de Publicis Romania, cu insemnele parteneriatului cu FOR. Editia limitata de ambalaje va include sticla de 0.5 litri, doza de 0.5 litri, pachetul de URSUS Premium Twist Off (0.33 litri) dar si pachetul  de doze a cate 4 si 6 bucati. Lansarea editiei limitate a avut loc in prezenta bursierilor URSUS in cadrul unui eveniment de presa la barul Champions din Bucuresti. Invitatii au avut apoi ocazia de a experimenta cateva sporturi intr-o confruntare pe console Nintendo Wii.

 
Prin parteneriatul cu Fundatia Olimpica Romana initiat in decembrie 2006, URSUS Premium a decis sa se implice activ in sustinerea sportivilor romani pentru marea competitie a anului 2008. Sportivii romani medaliati la probele de kaiac-canoe, canotaj, gimnastica, judo, lupte si tir au devenit astfel bursieri URSUS, beneficiind de sprijin financiar pe perioada pregatirii lor pentru probele de foc. URSUS a premiat 28 de sportivi si antrenori pana in prezent, totalizand aproximativ 100.000 de euro.

Succesele inregistrate la Campionatele Mondiale din 2007, precum si perfomanta de a se califica pentru Beijing, merita sarbatorite de romani cu editia limitata a celei mai bune beri romanesti. La randul sau, URSUS Premium a adus Romaniei medalia de aur la World Beer Cup, organizata anul acesta la San Diego, SUA.

„Sportivii nostri merita din plin sprijinul acordat de URSUS in colaborare cu FOR. Este o onoare si o datorie morala sa le facilitam drumul catre Beijing. Suma totala a investitiei noastre in programul de burse se ridica la aproximativ 100,000 de euro. Le uram succes si vom fi alaturi de ei pe tot parcursul probelor de foc ale Olimpiadei.” declara Cezar Dumitru, Senior Brand Manager, URSUS Premium.

In completarea programului de burse, URSUS a initiat si o colaborare cu TVR, pentru realizarea serialului „Invingatori pentru Romania”, o colectie de mini-documentare despre succesele sportului romanesc de performanta. Serialul, lansat pe data de 8 august 2007 - cu un an inainte de inceperea competitiei de la Beijing - este prezentat de multipla campioana Andreea Raducan. Cele peste 100 de episoade celebreaza momentele de succes ale unor campioni precum Gabi Szabo, Ilie Nastase, Ion Tiriac, Leonard Doroftei, Virginia Ruzici, echipa nationala de rugby - castigatoarea meciului din 1980 impotriva Frantei, Marius Urzica, Gica Hagi sau echipa nationala de gimnastica a Romaniei, culminand cu titlul de sportiva a secolului acordat de El Mundo Deportivo Nadiei Comaneci in 2007. „Invingatori pentru Romania" este un serial creat in onoarea campionilor romani dar si cel mai bun stimulent pentru juniorii care vor reprezenta Romania la competitiile mondiale ce vor urma.

Platforma de comunicare URSUS, al carei concept a fost dezvoltat de Publicis Romania va beneficia de o campanie 360º prin componentele ATL si BTL (on si off trade). Aceasta cuprinde ca element principal spotul realizat de agentia de publicitate Publicis Romania si care va intra on air din a doua jumatate a lunii iulie. Spotul de 30 de secunde va rula pe majoritatea canalelor TV de interes pentru targetul URSUS in perioada iulie-august.

De asemenea, vor avea loc diverse activitati legate de sport organizate special pentru consumatori in aceasta perioada. La punctele de vanzare, consumatorii vor fi invitati de catre hostesele URSUS sa participe la concursuri cu premii si vor beneficia si de promotii. Pe litoral, plaja URSUS de la Mamaia va fi locul ideal pentru a incerca diversele sporturi ale marii competitii si a fi mai aproape de experienta sportiva in perioada 15 iulie – 30 august. Astfel, romanii vor simti spiritul competitional si vor fi mai aproape de sportivii nostri.

Succesele olimpice vor fi sarbatorite de suporterii romani ramasi acasa cu editia limitata URSUS. Totul in onoarea olimpicilor nostri! Fie ca cel mai bun sa castige!

Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de Stiri Principale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea