Social

Ultima sansa de a ajunge la Euro 2008

Suporterii care inventeaza un slogan capabil sa uimeasca UEFA, cumpara o masina de la sponsorii oficiali sau participa activ la Zilele Fotbalului organizate de Dacia mai pot prinde unul dintre ultimele 100 de bilete.

Campionatul European de fotbal este destinat celor mai puternici si celor mai norocosi atit din punctul de vedere al sportivilor, cit si al suporterilor. Calificarea Romaniei dupa zece ani la un turneu final acapareaza intreaga atentie a suporterilor, insa doar o mica parte dintre acestia vor avea ocazia sa-i vada pe tricolori pe viu in Elvetia si eventual in Austria.

Mai exact, fanii lui Mutu si compania au avut la dispozitie doar 10.724 de bilete pe care si le-au impartit prin tragere la sorti , restul de aproape 8.000 fiind oprite de FRF pentru rude si apropiatii fotbalului. Cei neprivilegiati de sistemul electronic mai au o sansa, mai mult sau mai putin costisitoare.

Chiar daca UEFA interzice folosirea biletelor in scopuri promotionale, inclusiv partenerilor federatiei, sponsorii oficiali ai turneului au primit o „derogare“ in acest sens.

„Cei care ofera bilete in Romania le au de la partenerii externi, nu din cota federatiei. FRF nu are nici o legatura“, ne-a precizat ofiterul de presa al federatiei, Paul Zaharia.

Peste o suta de bilete la meciurile Romaniei, la partida de deschidere sau chiar la meciurile din sferturile de finala sint in acest moment la dispozitia fanilor, insa acestia ar trebui sa faca eforturi suplimentare pentru a participa la competitia din iunie. Partener al Federatiei Romane de Fotbal, banca Raiffeisen ofera, tot prin tragere la sorti, cite doua bilete pe saptamina, plus 1.000 de euro pentru toti cei care isi achizitioneaza carduri de cumparaturi MasterCard , partener oficial al UEFA.

In plus, marele premiu consta in patru bilete la sferturile de finala ale campionatului, la care se adauga 10.000 de euro. Tot prin tragere la sorti si tot contra achizitionarii unui card, MasterCard ofera 38 de bilete si clientilor ING. Acestia ar trebui sa dispuna si de cunostinte sportive pentru a putea pleca in iunie cu tricolorii in Elvetia.

Fanii ar trebui sa se inscrie pe un site, unde sa raspunda intrebarilor legate de echipa nationala, in acest fel avind posibilitatea sa devina cistigatorul zilei. Si aici exista un mare premiu, ce se va acorda pe 2 iunie si consta in patru bilete la meciul cu Olanda, plus 500 de euro.

Hyundai, in schimb, ofera doua concursuri pentru a ajunge la Euro. Cea mai costisitoare oferta consta in cumpararea unui autoturism al marcii, ca modalitate de acces la tragerea la sorti pentru unul dintre cele 50 de bilete oferite. O alta modalitate de a ajunge la Campionatul European este de a te numara printre suporterii care au propus un slogan pentru tricolori.

Campania desfasurata impreuna cu UEFA da sansa unui fan din fiecare tara participanta sa urmareasca din tribune meciul de deschidere a Europenelor. Dintre toti cei care au propus sloganuri, fiecare tara va trimite cite trei variante, care vor fi postate pe site-ul oficial al competitiei.

Cele mai votate din fiecare tara vor cistiga concursul, iar respectivele sloganuri vor fi inscriptionate pe autocarele oficiale ale echipelor.

Sub interdictia de a oferi bilete in scopuri comerciale, sponsorul FRF Dacia a gasit alte metode de a-si promova produsele in strinsa legatura cu nationala. Dacia organizeaza Zilele Fotbalului, in cadrul carora prezinta editia limitata a modelului Logan Partener, avind semnaturile tricolorilor.

Chiar daca nu le pot oferi suporterilor bilete, cei de la Dacia organizeaza o tragere la sorti in care, printre altele, fanii nationalei pot cistiga 30 de excursii la Zurich, unde pot viziona gratuit meciul Romaniei cu Franta, nu de pe stadion insa. O alta varianta pentru suporterii care inca mai spera la un bilet ar fi sa-i convinga pe cistigatorii biletelor de la FRF sa le cedeze, insa in acest caz este obligatoriu ca federatia sa fie instiintata prin e-mail.

Notificarea, insotita si de o motivatie, va trebui sa contina datele personale ale noului detinator al biletului, dar si o copie de pe pasaport. Data-limita pentru cedarea biletelor este 30 aprilie. In lipsa acestei notificari, persoanele care primesc biletele risca sa nu poata intra pe stadioane.


Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de Stiri Principale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea