Social

#ursus olimpiada bejing

Traieste experienta sportiva alaturi de URSUS Premium

Bucuresti, 28 iulie 2008 – si Publicis prezinta noul spot TV din platforma de comunicare a celei mai cunoscute marci romanesti de bere, URSUS Premium. Spotul, denumit „The bottle chase”, este elementul central al campaniei URSUS, concepute pentru a sustine si incuraja sportivii participanti la marea competitie de la Beijing.

 
Agentia de publicitate Publicis Romania este cea care reinterpreteaza imaginea concursului de talie internationala din punctul de vedere al URSUS Premium – o competitie acerba, dar in acelasi timp imprevizibila si distractiva. URSUS Premium mizeaza pe spiritul competitiv al romanilor, provocandu-i sa traiasca experienta sportiva alaturi de cea mai buna .

 
Intrecerea sportiva de la Beijing este un moment in care fiecare suporter este mai aproape de sportivi, urmarind competitia cu sufletul la gura. Sportivii romani premiati de URSUS pentru medaliile obtinute la Campionatele Mondiale din 2007 sunt o dovada clara ca pasiunea pentru ceea ce faci iti poate aduce cele mai frumoase rezultate.  In onoarea lor, URSUS Premium a lansat la inceputul lunii iulie o editie limitata cu etichete speciale. Spotul vine in completarea campaniei de comunicare pentru a incuraja romanii sa-si sustina favoritii.

 „Noul spot URSUS se doreste a fi o provocare pentru suporterii care vor fi alaturi de sportivii romani participanti la competitia internationala de la Beijing. Prin campania conceputa impreuna cu Publicis, URSUS Premium sustine si incurajeaza succesele determinate de pasiune si ambitia de a reusi a sportivilor nostri.” declara Harry Ioncica, Senior Brand Manager URSUS.

 Spotul, filmat la inceputul lunii iulie, a necesitat o desfasurare impresionanta de persoane (50 de pentru fiecare zi) pentru figuratie, care au indurat temperaturi de peste 36 º. Prima zi de filmari a durat 16 ore , cea de-a doua prelungindu-se pana la 19 ore din cauza unei furtuni puternice care a intarziat filmarile. Echipa a fost nevoita sa traga aproximativ 20 de duble doar pentru a realiza fazele de sarituri, alergari si depasiri de obstacole. Filmarea a totalizat un numar de 19 role.

 Laurentiu Dinca, copywriter Publicis Romania: "Dincolo de insight-ul suporterilor romani care vor urmari concursul si isi vor tine rasuflarea pe ultimii 10 metri ai unei competitii de inot sau care isi vor inclesta mainile pe fotoliu la proba de paralele sau vor participa, in felul lor, la lupta din arena de la Beijing, cred ca spiritul competitiv e contagios. Si tocmai de aceea, in perioada  marii competitii, "succesul" despre care vorbeste Ursus poate fi imbogatit, devenind mai mult decat bucuria unei simple victorii: el devine bucuria redescoperirii jocului, a spiritului ludic, absent in unele competitii. Cred ca in asta consta de fapt succesul spiritului competitiv."

Echipa Trilogy Film care a realizat spotul este compusa din Gabriel Toma si Viorel Mihalcea ( producatori ), Jean Louis Carrasco (regizor) si Franco Paroni (DOP).

 
Echipa Publicis: Camelia Efrimov – AV Producer, Razvan Capanescu - Director de Creatie, Cristian Anton – Art Director, Laurentiu Dinca – Copywriter,
Emanuela Ionescu – Account Director, Diana Dragomir – Account Executive.
 
Echipa URSUS: Wojciech Bauman – Vicepresedinte Marketing si Harry Ioncica – Senior Brand Manager URSUS.

 Platforma de comunicare URSUS Premium, al carei concept a fost dezvoltat de Publicis Romania, va beneficia de o campanie 360º prin componentele si BTL (on si off trade). Aceasta cuprinde ca element principal spotul care va intra on air din 28 iulie. Spotul, in variante de 20 si de 30 de secunde va rula pe 15 statii TV de interes pentru targetul URSUS Premium in perioada iulie-august.

De asemenea, vor avea loc diverse activitati legate de sport organizate special pentru consumatori in aceasta perioada. La punctele de vanzare, consumatorii vor fi invitati de catre hostesele URSUS sa participe la concursuri cu premii si vor beneficia si de promotii. Pe litoral, plaja URSUS de la Mamaia va fi locul ideal pentru a incerca diversele sporturi ale marii competitii si a trai experienta sportiva in perioada 12 iulie – 24 august. Astfel, romanii vor simti spiritul competitional si vor fi mai aproape de sportivii nostri.

Succesele sportive vor fi sarbatorite de suporterii romani ramasi acasa cu editia limitata URSUS, lansata la inceputul lunii iulie. Totul in onoarea sportivilor nostri!

Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de Stiri Principale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea