Social

#speaker motivational #Tedy Necula # vlogger #regizor

Tedy Necula, regizor, vlogger si speaker motivational care inspira

Blandetea se exerseaza in timp, pas cu pas, fapta cu fapta. Nu devii bland peste noapte, uneori iti trebuie o viata – asta crede regizorul Tedy Necula iar cand face bine el se simte cel mai in elementul lui. Tedy Necula este genul de om pentru care piedicile fizice au reprezentat de fapt motivatia de a incerca sa obtina mai mult de la viata. Pentru ca nimic nu il face mai fericit decat sa ajute oamenii sa “livreze” inspiratie si mesaje potrive pentru audienta lor, Tedy a realizat pana acum peste 50 de filme documentare care vizeaza proiecte si cauze sociale ale unor organizatii din toata Europa. A avut proiecte pentru UNICEF, Comisia Europeana sau alte zeci de organizatii neguvernamentale. Asa se face ca are deja in portofoliu zeci de spoturi pentru ONG-uri si scurt metraje motivationale, realizate din dorinta de a incuraja si de a schimba lucrurile in bine.

 

Pe perioada starii de izolare, regizorul si-a antrenat creativitatea si a realizat filme inspirationale pentru cei aflati in prima linie de lupta cu pandemia COVID-19. Si-a pus semnatura pe mesajul transmis de medicii de la spitalul Victor Babes din Timisoara, cand acestia aveau nevoie urgenta de donatii pentru a achizitiona echipamente pentru spital. Filmul a transmis emotia si mesajul corect iar in scurt si televiziunile nationale au preluat materialul video si l-au inserat in stiri. La fel s-a intamplat si cu viralul realizat pentru angajatii de la Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta. Uneori a fost nevoit sa regizeze din fotoliul de acasa iar pe pagina lui povestesste prin vlogguri scurte cum face sa livreze de fiecare data lucrurile care impresioneaza si misca audienta. Daca sunteti in cautarea unei echipe care sa faca acest lucru si pentru organizatia  voastra, pe Tedy il gasiti aici

Atunci cand nu se exprima vizual, Tedy le vorbeste oamenilor despre limite si despre vulnerabilitate, despre curaj si empatie, despre dorinte si motivatie. Tine speech-uri in companii si la evenimente de business iar acum si online pentru companiile care vor sa isi tina angajatii aproape si inspirati, oriunde s-ar afla. De altfel, succesul sau in fata publicului consta tocmai in arta de a impartasi insight-urile pe care le-a avut in proiectele sale si felul in care a gasit inspirationalul acolo unde altii ar vedea doar drame.

De la promovare de business la city brand awereness

Anul trecut, echipa de la Necula Agency realiza primul proiect de city brand awareness, in care scopul principal a fost prezentarea si promovarea unui judet intreg. Proiectul Inspir Arad a cuprins 40 de povesti ale locurilor si ale oamenilor exceptionali din vestul tarii. Impactul a fost major iar in online, in scurt timp filmele au devenit virale si au generat peste 400.000 de vizualizari.

Am incredere ca, impreuna cu echipa mea de la Necula Agency vom putea face acelasi lucru, pentru orice oras din Romania care vrea sa se puna mai bine in valoare. La Arad am avut surpriza ca locuitorii sa ne trimita atatea lucruri interesante incat am sfarsit prin a face 40 de filme inspirationale, desi contractul initial prevedea putin peste jumatate. Abia astept sa construim ceva cel putin la fel de interesant si pentru Timisoara, unde acum suntem in etapa de documentare” spune regizorul. 

Documentarea subiectelor se face pe 4 domenii: uman/social, locuri si oamenii lor, inovatie/antreprenoriat sau cultura si istorie. Un astfel de proiect ajuta brandul de oras, turismul si creste “mandria” localnicilor prin apartenenta la comunitate. Oamenii vor sa vada nu doar locuri ci sa se conecteze cu povesti de viata. Fiecare municipalitate din tara are de castigat implementand un astfel de proiect. Fiecare loc, fiecare oras are povesti inspirationale care, odata ce devin cunoscute, ridica interesul turistic asupra zonei.  Pe aceasta carte castigatoare mizeaza acum si autoritatile din Timisoara, care se pregatesc ca anul viitor sa fie gazdele unor evenimente culturale de exceptie, cu impact in toata Europa. Acum rolul lui Tedy este sa gaseasca acele personaje si acele locuri care sa determine pe oricine sa isi doreasca sa vina sa le descopere, intr-o experienta culturala si turistica inedita, astfel incat 2021 Timisoara capitala culturala a Europei sa fie un proiect de succes.  

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea