Social

Strategie de doi lei la PRM

Pentru ca formatiunea lui Vadim e izolata financiar de „sponsorii care nu mai vor sa dea nici un ban“, in strategia de campanie este consemnata obligatia ca membrii de partid sa se aboneze la ziarul Tribunului. In cursul saptaminii trecute a avut loc o intilnire a sefului de campanie a PRM, senatorul Valentin Dinescu, cu presedintii de filiale ai partidului, unde a fost analizata situatia dificila in care se afla formatiunea lui Vadim Tudor inaintea alegerilor pentru PE. Partidul are mari probleme financiare, bugetul de campanie fiind aproape de zero. In plus, asa cum anunta insusi C.V. Tudor intr-o emisiune televizata, revistele sale sint in faliment, motiv pentru care a dat o directiva prin care membrii PRM sint obligati sa ii cumpere publicatiile. PRM este izolat financiar si de sponsori, deoarece toate sondajele de opinie nu dau mari sanse partidului sa treaca de pragul electoral. „Ofertele sponsorilor sint foarte mici si, daca sefii nostri de filiale nu vor gasi o modalitate sa contribuie cu bani, nu stiu cum ne vom descurca“, a declarat pentru Cotidianul seful de campanie a PRM, senatorul Valentin Dinescu. De altfel, strategia electorala a PRM pregatita pentru alegerile din noiembrie prevede ca principala obligatie de campanie pentru filialele judetene incheierea de abonamente lunare la ziarul „Tricolorul“. De asemenea, este prevazuta specularea la maximum a relatiilor personale pe care peremistii le au prin redactiile de presa, astfel incit sa nu fie obligat partidul sa plateasca spoturile publicitare. Posturile tv vizate de documentul adoptat de staful de campanie al PRM sint OTV, Romantica TV, Acasa TV, Senso si Euforia, acestea din urma datorita emisiunilor pentru femei. Bugetul total al PRM pentru lipit afise este de 30.000 de euro, dintre care 500 de euro sint destinati celor (numai) patru oameni care vor fi angajati sa lipeasca afise in Bucuresti. Pentru concertele care vor fi organizate in orasele din tara se recomanda „folosirea rapsozilor din partid“. Din toata saracia insa, peremistii trebuie sa faca rost de cite o masina in fiecare judet, dotata cu CD audio, din care sa fie difuzate prin localitatile judetului „cintece patriotice si, obligatoriu, vocea presedintelui PRM, senator dr. Corneliu Vadim Tudor“. De asemenea, trebuie tiparite brosuri pentru reprezentantii PRM in sectiile de vot, brosuri care vor contine „sfaturi cum sa se relaxeze pentru a rezista si procesului de numarare a voturilor“. Strategia de campanie ii invata pe membrii PRM si cum sa faca rost de procesele-verbale de la sectiile de votare unde partidul nu are reprezentanti: „Presedintele filialei va contacta familiile functionarilor din localitate (politist, farmacist, veterinar, medic, invatator, preot). Pentru persoanele care nu sint membri PRM se va asigura suma de 50 de lei pentru obtinerea procesului-verbal“. Prigoana si printul Paul - in trena lui Vadim Strategia PRM ii cuprinde si pe Silviu Prigoana si printul Paul de Romania , aflati pe lista de personalitati care vor participa la evenimentele organizate de partid in campania electorala. Alaturi de cei doi, pe lista mai figureaza si Gheorghe Turda, Florin Piersic, Tudor Gheorghe si Gheorghe Zamfir . Seful de campanie a PRM sustine ca intre Silviu Prigoana si PRM „exista o relatie foarte buna“, dar nu stie daca acesta se va incrie in partid. Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea