Social

Slogan pentru Romania: "Ma face fericit"

Daca ar trebui sa "vanda" Romania, Jeffrey Gitomer ar miza pe turism. Nu as vinde Romania ca pe o tara, clientii s-ar speria de complexitatea produsului. As vinde Romania ca pe un loc in care poti sa calatoresti, unde poti sa te relaxezi si sa cunosti o cultura minunata”, spune Jeffrey Gitomer, cel mai cunoscut trainer de vanzari din Statele Unite, care a tinut un seminar saptamana trecuta si la Bucuresti. Lucrand pentru cele mai mari corporatii si pe toate continentele, americanul a reusit sa cunoasca si problemele impunerii unei „marci de tara”. „Turismul ar putea fi o mina de aur”, crede americanul. In strategia de creare a brandului „Romania” ar integra si aspectele negative. „Cum as rezolva o problema precum traficul din orase? I-as avertiza pe turisti, nu le-a ascunde problemele de trafic, insa le-as spune ca ar trebui sa-si ia mai mult timp pentru a vizita Bucurestiul.” (continuarea in Evenimentul Zilei )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea