Alege Acasa.ro pentru succesul campaniei tale electorale! Pentru o oferta personalizata contacteaza-ne la office@acasa.ro sau la 0374.112.675.

Social

#ppc energie # ppc energy #transmitere index #enel # ppc #aplicatie #site

Site-ul oficial si aplicatia Enel nu mai sunt disponibile. Schimbari majore pentru clienti

Odata cu preluarea Enel de catre PPC, compania a inceput sa isi schimbe, treptat, numele renuntand la denumirea de Enel. Compania si-a anuntat din timp utilizatorii de acest lucru.

 

Astfel, incepand de azi, site-ul enel.ro, dar si aplicatia My Enel, nu mai sunt disponibile pentru clienti. Persoanele care doresc sa acceseze site-ul enel.ro, sunt redirectionati automat catre ppcenergy.ro.

Si cei care au aplicatia MyEnel instalata, intampina probleme. La deschiderea acesteia primesc urmatorul mesaj: “Aplicatia MyEnel nu mai este disponibila. Din 10 aprilie te asteptam pe noua aplicatie web myppc.ppcenergy.ro, iar ]n zilele urmatoare vei putea descarca aplicatia mobila myPPC din App Store.”

Momentan, clientii Enel care transmit indexul lunar, vor putea face acest lucru doar prin telefon, pana in momentul in care aplicatia noua va fi disponibila pentru descarcarea pe telefonul mobil.

Numarul de telefon pentru serviciul de relatii cu clientii ramane neschimbat. Cei care vor sa intre in contact cu un consultant PPC Energie Muntenia sau PPC Energie pot suna la 021.9977 (numar cu tarif normal, apelabil din Romania si strainatate) in intervalul 8:00 – 20:00, de luni pana vineri.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea