Social

Seminarul de "Managementul crizei" a ajuns la a doua editie

Pe data de 7 noiembrie 2007 va avea loc a doua editie a seminarului « Managementul crizei », un training specializat de o zi dedicat specialistilor in relatii publice , practicienilor in marketing si comunicare precum si directorilor de comunicare sau corporate affairs ai companiilor romanesti si multinationale . Evenimentul este organizat de Evensys in parteneriat cu agentia de PR Nicola Porter Novelli si se va desfasura la hotel JW Marriott din Bucuresti. Seminarul se afla deja la a doua editie, prima fiind organizata pe data de 19 septembrie 2007, si este consacrat problemelor cu care se confrunta practicienii din domeniul comunicarii. Interesul foarte mare pentru temele abordate in cadrul evenimentului a facut ca din totalul de 30 de locuri disponibile pentru editia din 7 noiembrie, mai mult de jumatate sa fie deja ocupate cu aproape doua luni inainte, in acest moment ramanand deschise spre inregistrare doar 10 locuri. Trainingul va pune in discutie teme de actualitate pentru industria comunicarii, iar participantii vor avea ocazia sa lucreze pe studii de caz si analize aflate in proprietatea exclusiva a agentiei Nicola Porter Novelli. Pe langa toate acestea, seminarul va oferi un cadru de discutii cu un profund caracter aplicat, cei inscrisi aflandu-se de asemenea in situatia de a simula gestionarea unei crize in conditii cat mai apropiate de realitate. “Seminarul de crisis management reprezinta o intalnire utila a specialistilor in relatii publice, o analiza atenta si aplicata a cauzelor si modalitatilor de gestionare a unei crize. Desi reprezinta subiectul cel mai delicat al meseriei de PR-ist si proba de foc a competentelor, criza de comunicare este privita cu aceleasi temeri precum o maladie cronica. Stim ca exista, stim ca poate fi fatala, vedem in jurul nostru victime, suntem teoretic pregatiti sa ne confruntam cu ea, dar in fapt speram launtric sa nu ne afecteze pe noi insine niciodată si, atata vreme cat suntem ‘sanatosi’ nu ne pregatim niciodată pentru a face fata unui ‘virus’. Si totusi, doar un organism sanatos si bine antrenat depaseste crizele si minimalizeaza consecintele, “ a spus Mihaela Nicola , CEO, the group. Cursantii vor putea beneficia de informatii actuale cu implicatii majore in cadrul unei companii, informatii ce privesc dezvoltarea unui set de componente strategice aplicabile in momentul declansarii crizei, stabilirea unui plan, gestionarea relatiei cu mass-media pe timpul crizei, transmiterea in mod corect a mesajelor companiei. La sfarsitul zilei, participantii vor fi dobandit nu numai cunostinte valoroase despre modul de a gestiona eficient situatiile de criza, dar si instrumente concrete, tehnici de lucru pe care sa le aplice in activitatea lor ulterioara. Pentru detalii suplimentare legate de eveniment si inscriere este disponibil site-ul www.prforum.ro/crisismanagement. Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea