Social

Publicitatea incorecta, sanctionata de Protectia Consumatorului

Presedintele CNA, Razvan Popescu, a declarat ieri ca, numai in 2007 au fost emise 54 de decizii in ceea ce priveste publicitatea incorecta. Autoritatea Nationala pentru Protectia Con­sumatorului (ANPC) si Consiliul National al Audiovizualului (CNA) au incheiat un protocol de colaborare prin care vor face schimb de informatii legate de identificarea unor practici comerciale incorecte din domeniul audiovizualului. Prin aceasta se incearca evitarea crearii unei impresii false asupra unor oferte prin descrierea produselor ca fiind "gratuite", " bonus ", "fara taxe", dar si a folosirii continutului editorial din mass-media pentru a promova un produs fara a se specifica clar acest lucru. Alte probleme cu care se confrunta consumatorii sunt jocurile piramidale si reclamele la concursuri in care se promit premii inexistente sau care se obtin contra unei sume de bani. Protocolul va dura un an de zile, cu posibilitatea de prelungire . In baza acestuia, ANPC poate dispune suspendarea activitatii unui furnizor economic care persista in practicile publicitare incorecte, chiar si dupa sanctionarea venita din partea CNA. Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea