Social

#semintele schimbarii #julius meinl #cafea

PLANTAM SEMINTELE SCHIMBARII. Un moment de relaxare in cafenelele partenere Julius Meinl poate face diferenta de Ziua Internationala a Cafelei

  • Cu ocazia Zilei Internationale a Cafelei, un copac va fi plantat in numele fiecarui partener Julius Meinl participant in campanie, care serveste cafea cu origini sustenabile
  • Peste 20.000 de copaci vor fi plantati in Tanzania, in urma parteneriatului unic al brandului cu Institutul Jane Goodall
  • Julius Meinl invita consumatorii sa contribuie si ei la aceasta cauza, vizitand una dintre locatiile participante in luna octombrie
Julius Meinl relanseaza, cu ocazia Zilei Internationale a Cafelei, o initiativa prin care isi doreste ca iubitorii de cafea sa savureze in continuare atat un produs bun, cat si o experienta memorabila, protejand in acelasi timp planeta. In parteneriat cu Institutul Jane Goodall, Julius Meinl va planta, pentru al doilea an consecutiv, un arbore in numele fiecarei locatii partenere participante la campanie, pentru a marca astfel alegerea lor de a servi oaspetilor o cafea provenita din surse sustenabile. Aceasta actiune este parte a proiectului de reimpadurire a Tanzaniei, una dintre zonele din care provine cafeaua comercializata de brand.

Astfel, peste 20.000 de puieti vor fi plantati ca urmare a implicarii Julius Meinl in acest proiect, iar pe parcursul urmatorilor 10 ani, fiecare dintre acesti copaci plantati vor absorbi 60 de kg de carbon.

Mai mult, pentru ca Ziua Internationala a Cafelei este o ocazie importanta pentru toti iubitorii de cafea, anul acesta, consumatorii care merg in perioada 01-14 octombrie intr-una din locatiile participante la campanie si comanda o cafea Julius Meinl, se vor bucura de o a doua cafea, oferita cu titlu gratuit, precum si de premii pentru o viata mai sustenabila.

In acelasi timp, prin participarea la programul Julius Meinl de Ziua Internationala a Cafelei, partenerii HoReCa, pot promova o economie a cafelei mai ecologica. Fiecare locatie participanta va primi un certificat prin care ii va fi recunoscuta participarea la initiativa de reimpadurire a Tanzaniei.

„Pasii mici, dar semnificativi reprezinta filozofia companiei pe care se bazeaza planul nostru de sustenabilitate. Cu un raport de sustenabilitate publicat in mod regulat, adoptam aceeasi abordare orientata spre viitor, pe care a avut-o candva si fondatorul nostru.” spune Christina Meinl, parte din a cincea generatie a familiei Meinl.

Produsele sustenabile din portofoliul de cafea Julius Meinl sunt obtinute in mod responsabil, mai multe blenduri indeplinind standardele de sustenabilitate recunoscute la nivel international, asa cum sunt stabilite, de exemplu prin certificarea Fairtrade. Pentru produsele care provin din Columbia, cum ar fi blendul flagship 1862 Vienna, Julius Meinl a initiat, de asemenea, proiectul Colombian Heritage care isi propune sa ajute la cresterea veniturilor fermierilor prin oferirea de asistenta tehnica si financiara.

„Ca brand, am fost intotdeauna constienti de cat de important este sa luam in considerare impactul social si cel asupra mediului al cafelei pe care o producem de-a lungul intregului lant valoric. Avand grija, in acelasi timp, ca momentul petrecut la cafea sa ramana special. Prin urmare, ii invitam pe toti sa se bucure de o ceasca de cafea sustenabila de Ziua Internationala a Cafelei,” continua Christina Meinl.

Proiectul de reimpadurire derulat de Institutul Jane Goodall are intentia de a creste gradul de constientizare a consecintelor pe termen lung ale defrisarilor – in fiecare an sunt distruse 4.7 hectare. Padurile intacte furnizeaza energie, apa si oxigen, protejeaza impotriva dezastrelor naturale si reprezinta un habitat esential pentru milioane de specii diferite de animale si plante.

Intrucat Julius Meinl activeaza atat in sectorul HoReCa, cat si in cel de Retail, ca parte a eforturilor de sustenabilitate si in urma unor investitii ample in cercetare si dezvoltare, gama de capsule de cafea pentru acasa va fi relansata la finalul acestui an, cu un nou ambalaj 100% biodegradabil, adecvat pentru compostarea acasa.

Pentru mai multe informatii, vizitati: www.juliusmeinl.com/ro/ziua-internationala-a-cafelei

Boilerplate

Despre Julius Meinl: Fondata in 1862, Julius Meinl este una dintre cele mai vechi companii de prajire a cafelei din lume si un brand emblematic al cafenelelor din Viena. Dedicarea pentru calitate este o marca de familie, mentinuta timp de cinci generatii. Cu 160 de ani de experienta in aprovizionarea, amestecarea si prajirea cafelei, Meinl este furnizorul preferat de cafea pentru cele mai importante cafenele din Viena. Astazi, cafelele si ceaiurile Meinl contribuie la crearea unor momente semnificative pentru clientii din intreaga lume si sunt vandute in peste 50.000 de hoteluri, cafenele si restaurant din 70 de tari, plus intr-un numar mare de puncte de vanzare cu amanuntul.

Un scurt rezumat:

  • Infiintata in 1862 in Viena
  • 1.000 de angajati in intreaga lume
  • Peste 50.000 de clienti la nivel international
  • Distribuita in peste 70 de tari: un brand de top in peste 40 de tari
  • Locatii de productie in Viena (Austria) si Vicenza (Italia)

FOTO: janegoodall.org

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea