INVESTESTE IN COMUNICARE ELECTORALA

Alege Acasa.ro pentru succesul campaniei tale electorale! Pentru o oferta personalizata contacteaza-ne la office@acasa.ro sau la 0374.112.675.

Social

#Harta ingrijirii monumentale #oral b #romanian design week #bucuresti

Oral-B lanseaza, in cadrul Romanian Design Week, “Harta ingrijirii monumentale” - o colectie de cladiri de valoare ale Bucurestiului

De la zambetul tau la orasul unde traiesti, Oral-B si Romanian Design Week sarbatoresc ingrijirea la cel mai inalt nivel

Oral-B, cu sustinerea Romanian Design Week, lanseaza campania ”Ingrijire monumentala”, prin care isi propune sa scoata in evidenta frumusetea unei colectii de cladiri de patrimoniu, restaurate sau in proces de restaurare, menite sa completeze peisajul urban al Bucurestiului. De aceea, a adunat intr-o harta interactiva 29 de cladiri cu arhitectura deosebita, ce si-au recapatat stralucirea de altadata, comunitatea locala putand sa descopere informatii interesante despre ele si despre istoria lor. 

Obiectivul principal al campaniei este de a celebra frumusetea arhitecturala a cladirilor prezente pe harta interactiva. Prin aceasta initiativa, Oral-B isi doreste sa ofere un exemplu pozitiv cu privire la cel mai mare nivel de ingrijire, atunci cand vine vorba de toate aspectele vietii oamenilor, de la sanatatea orala, pana la cladirile de care suntem inconjurati.

Harta va fi lansata in cadrul editiei din acest an Romanian Design Week, ca un indemn ca oamenii sa prioritizeze ingrijirea - atat personala, cat si a spatiului urban in care traim cu totii, putand sa admire monumentele ingrijite, prezente pe website-ul www.ingrijiremonumentala.ro.

 “Prin tema editiei din 2024 – Unlock the City – Romanian Design Week îsi propune sa investigheze metodele prin care creativitatea si inovatia pot modela orasele de maine si sa contribuie totodata la explorarea Bucureștiului si la descoperirea potentialului si a straturilor acestuia, a spatiilor creative din oras si a organizatiilor sau proiectelor culturale care le anima si definesc. In acest sens, Oral-B se alatura demersului si sprijina obiectivele editiei prin intermediul proiectului Harta ingrijirii monumentale, o initiativa de cartografiere a cladirilor din Bucuresti care au fost reabilitate si aduse din nou la viata”, conform Raluca Mirel, Project Manager, Romanian Design Week.

”Parteneriatul cu Romanian Design Week ne bucura si ne entuziasmeaza, pentru ca Oral-B este un brand orientat in permanenta catre inovatie si catre a oferi consumatorilor o experienta excelenta. Am gasit puncte comune intre gama de periute iO, care ofera performanta de top cand vine vorba de ingrijire orala, si cladirile reconditionate din Bucuresti, toate implicand un grad ridicat de tehnologie, design si dedicare”, a declarat Ioana Gherghe, Senior Brand Manager, Oral-B.

Proiectul s-a construit in jurul a trei piloni de referinta pentru sustinerea metaforei ingrijirii personale aplicata in egala masura si spatiilor urbane care ne inconjoara:

Tehnologia subliniaza determinarea brandului Oral-B de a depasi limitele si de a utiliza tehnologia pentru a imbunatati calitatea vietii de zi cu zi, așa cum reconditionarea cladirilor implica un nivel ridicat de tehnologie.

Designul reflecta devotamentul pentru imbunatatirea experientei utilizatorului printr-un aspect placut al produselor, la fel cum cladirile monument sunt considerate ”bijuterii arhitecturale”.

Dedicarea este necesara pentru a depasi asteptarile, promovand o cultura a ingrijirii si a excelentei.

Astfel, prin aceasta campanie, Oral-B, prin sustinerea Romanian Design Week, doreste sa ofere un exemplu pozitiv despre felul in care oamenii pot avea grija de ei, dar si de orasul in care locuiesc.

Festivalul Romanian Design Week are loc, anul acesta, intre 24 mai si 2 iunie, in cladirea fostului restaurant CINA (str. Benjamin Franklin 10), iar biletele de acces pot fi achizitionate de pe pagina festivalului. Elevii, studentii si pensionarii au acces gratuit, iar detinatorii unui card UniCredit de la Mastercard beneficiaza de un discount de 50% la achizitia biletelor, reducere aplicabila in pasul de plata.

Despre Procter&Gamble

P&G deserveste consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri de incredere, de calitate si superioare precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Herbal Essences®, SK-II®, Tide®, Vicks® si Whisper®. Comunitatea P&G desfasoară operatiuni in aproximativ 70 de tari din intreaga lume.  

Despre Romanian Design Week

Cea de-a XII-a editie Romanian Design Week, un proiect The Institute, prezentat de Unicredit Bank si finantat de Ministerul Culturii, are loc anul acesta între 24 mai si 2 iunie, in cladirea monument istoric din Piata George Enescu, care a gazduit in trecut celebrul restaurant CINA (str. Benjamin Franklin 10).

Tema generala a acestei editii, Unlock the CITY, invita bucurestenii sa descopere specificul creativ al unor zone din oras, sa descopere proiecte de design inedite si abordari multidisciplinare, dar si sa contribuie la definirea unor spatii de dialog, demonstrand astfel importanta proceselor de imaginare colectiva si de co-creare a unui oras mai prietenos. Mai multe informatii pe romaniandesignweek.ro

FOTO: ingrijiremonumentala.ro

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea