Cresterea abonamentelor, justificata de investitii in continut
Compania a anuntat ca abonamentele vor fi mai scumpe incepand din acest an. Versiunea cu reclame va costa acum 8 dolari pe luna, fata de 7 dolari anterior. Abonamentul standard, fara reclame, va creste de la 15,5 dolari la 18 dolari pe luna, iar abonamentul premium, care permite accesul la cele mai bune optiuni de calitate si mai multe dispozitive, va ajunge la 25 de dolari, fata de 23 de dolari anterior.
Netflix justifica aceste majorari prin investitiile continue in continutul oferit utilizatorilor sai. Intr-o declaratie oficiala, reprezentantii companiei au subliniat: „Pe masura ce continuam sa investim in continut si sa oferim mai multa valoare abonatilor nostri, le vom cere ocazional acestora sa plateasca putin mai mult”.
Rezultate financiare impresionante in 2024
Cu venituri de 10,2 miliarde de dolari in ultimul trimestru al anului trecut, in crestere cu 16% fata de aceeasi perioada din 2023, Netflix continua sa domine industria de streaming. Cresterea de 15,9% a numarului de utilizatori fata de anul precedent reflecta popularitatea tot mai mare a platformei, sustinuta de continut diversificat si de succesul global al unor productii originale.
Planuri de extindere si viitoare scumpiri
Chiar daca a atins un prag impresionant de peste 300 de milioane de utilizatori, Netflix considera ca are potential de crestere suplimentara. Oficialii companiei nu exclud alte majorari de preturi in viitor, mentionand ca investitiile in continut si imbunatatirea platformei necesita sustinere financiara continua.
Noile tarife reflecta strategia companiei de a mentine un echilibru intre cresterea veniturilor si atragerea de noi abonati, insa utilizatorii vor resimti aceste schimbari in costurile lunare ale serviciului.