Social

#Snacking Made Right #emisii de carbon #mediu inconjurator

Mondelēz International a publicat Raportul Snacking Made Right 2020. Ce obiective doreste sa atinga in 2025

Mondelēz International a publicat Raportul Snacking Made Right 2020, evidentiind modul in care abordarea diferentiata a companiei fata de ESG (Environmental, Social and Governance - Mediu, Social si Guvernanta) genereaza progres la nivel global in ceea ce priveste obiectivele ambitioase pentru 2025 si creeaza valoare pe termen lung pentru companie si comunitati.

Abordarea Mondelēz International fata de ESG ii permite companiei sa construiasca o companie sustenabila in domeniul gustarilor si sa asigure o schimbare de durata la scara mare, prioritizand zonele in care poate avea cel mai mare impact. Compania se concentreaza pe solutii inovatoare si masurabile si colaboreaza pentru a determina o transformare la nivelul intregului sector. ESG este unul dintre factorii valorici pe termen lung ai Mondelēz International, este parte integrata in strategia de business si este esentiala pentru scopul companiei – acela de a oferi oamenilor gustarea potrivita, pentru momentul potrivit, in modul potrivit.

“Conceptul de Snacking Made Right este inclus in tot ceea ce facem in cadrul Mondelēz International. Ne determina sa avem grija de oamenii nostri, sa ne protejam resursele si sa le oferim consumatorilor nostri din intreaga lume momente de confort si conectare”, a declarat Dirk Van de Put, Presedinte si CEO al Mondelēz International. “Anul trecut, scopul companiei noastre a fost mai important ca oricand si ne-a determinat sa continuam dezvoltarea angajamentelor noastre ESG si sa ne extindem obiectivele ferme. Ne concentram in continuare pe dezvoltarea unei companii sustenabile in domeniul gustarilor, minimizand impactul asupra mediului, fiind in acelasi timp o organizatie mai diversa, echitabila, inclusiva si transparenta si dedicandu-ne accelerarii eforturilor de a determina viitorul gustarilor.”

Eforturile continue ale Mondelēz International de a aduce o schimbare pozitiva au condus la rezultate semnificative, cu impact asupra activitatii, cum ar fi programe de achizitii sustenabile imbunatatite, reduceri semnificative ale emisiilor si deseurilor si legaturi mai puternice cu consumatorii si clientii. In ultimul an, compania a facut progrese semnificative in ceea ce priveste obiectivele de dezvoltare durabila si stare de bine si a depasit mai multe tinte, inclusiv:

Materii prime sustenabile

  • 68% din volumul de cacao achizitionat in mod sustenabil prin programul Cocoa Life, dezvoltat intern
  • 98% din uleiul de palmier achizitionat de la furnizori aliniat la Palm Oil Action Plan 2020 al MDLZ

Impactul asupra mediului

  • Reducere de peste 20% a emisiilor de CO2, generate din procesele de productie, depasind tinta de 15%
  • Reducere de peste 30% a utilizarii cu prioritate a apei, depasind tinta de 10%
  • Reducere de peste 30% a deseurilor totale din procesele de productie, depasind tinta de 20%

Inovatia ambalajelor

  • 94% dintre ambalaje concepute sa fie reciclabile

Stare de bine

  • 16% din veniturile din snack-urile care incurajeaza controlul portiilor

Sprijin pentru comunitate

  • A fost creata platforma Sustainable Futures pentru a amplifica impactul pozitiv pe termen lung asupra oamenilor si planetei prin investitii sociale inovatoare si parteneriate
  • Au fost oferite peste 30 milioane de dolari la nivel global in sprijinul eforturilor impotriva COVID-19, inclusiv o donatie recenta de 2 milioane de dolari pentru a sprijini lupta impotriva pandemiei in India

Accelerarea diversitatii, echitatii si incluziunii

In plus, Mondelēz International isi intensifica angajamentele in ceea ce priveste diversitatea, echitatea si incluziunea si isi imbunatateste comunicarea cu privire la progresul in aceasta zona. In 2020, compania a anuntat angajamente ferme, inclusiv alocarea a 1 miliard de dolari anual pentru companiile detinute de femei si grupurile minoritare si dublarea reprezentarii populatiei de culoare din America in functii de management pana in 2024, desemnand si primul Chief Diversity & Inclusion Officer. De asemenea, pentru prima data anul acesta, compania publica declaratiile consolidate si complete EEO-1, continuand sa adopte si sa publice indicii anuali de aliniere SASB & TCFD in cadrul unui angajament permanent fata de comunicarea si transparenta extinsa.

Raportul Snacking Made Right al Mondelēz International reafirma si obiectivele de mediu ale companiei pentru 2025, inclusiv:

Cacao

  • 100% din volumul de cacao pentru brand-urile de ciocolata este achizitionat prin intermediul programului de achizitii sustenabile dezvoltat de MDLZ, Cocoa Life

Carbon

  • reducere de 10% a emisiilor de CO2 la nivelul intregului lant

Ambalaje

  • 100% dintre ambalaje concepute sa fie reciclabile si etichetate cu informatii privind reciclarea
  • Reducere de 25% a utilizarii de plastic rigid virgin

Pentru raportul complet sau pentru a vizualiza principalii indicatori de performanta, consultati Snacking Made Right Report.


Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu: Branding - Cum sa eviti vecinii nepotriviti

Experti It

Expertul Acasa.ro, Simona Gabriela Buzatu, multimedia designer si specialist de marketing online

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: 8 functii ignorate ale smartphone-ului care iti imbunatatesc considerabil viata

Experti It

Expertul Acasa.ro, Ovidiu Leonte: Tendinte ale tehnologiei in 2014

Experti It

Top

Cauta-ti perechea