# molecula terapeutica #bacterie obezitate #tratament obezitate # tratament diabet

Microbii sunt buni! Iata bacteria care te scapa de obezitate si de diabet!

Un grup de oameni de stiinta de la Universitatea Vanderbilt, din Nashville, a descoperit o bacterie care poate taia pofta de mancare. Aceasta se afla chiar in corpul uman si ar putea deveni noul tratament impotriva obezitatii si a diabetului.

Molecula terapeutica a fost regasita in intestinul subtire. Odata metabolizata de organism in urma digestiei, ea se transforma intr-o enzima al carei efect este de a suprima foamea. Cu toate acestea, ea se regaseste in cantiti diferite in organismul uman, motiv pentru care unele persoane sunt predispuse ingrasarii, sustin cercetatorii.

Acestia fac acum studii pentru a spori artificial enzima, dar si pentru a o sintetiza chimic, transformand-o astfel in arma impotriva obezitatii. Tinandu-se cont ca un efect important al greutatii sporite il reprezinta afectiunile cardiace, cercetatorii sunt convinsi ca vor reduce in acest mod si numarul afectiunilor cardiovasculare.

Sursa foto: drsharma.ca