Social

KFC: brand cu vedere din spatiu

Kentucky Fried Chicken experimenteaza: cea mai “intinsa” campanie, de aproximativ 8129 de metri patrati. Printr-o imagine gigant a Colonelului Sanders, KFC a devenit primul si cel mai vizibil brand din spatiu. Timp de “coacere”: 24 de zile. Kentucky Fried Chicken a facut debutul oficial a unei campanii globale masive care va fi promovata in mai bine de 14.000 de restaurante din peste 80 de tari, inclusiv 550 din Australia, in urmatorii cinci ani. Folosindu-se de toate elementele vizuale ale logo-ului, KFC va putea fi recunoscut de la design-ul restaurantelor si pana la advertising -ul realizat pentru ambalaje si uniforme. “KFC se vrea a fi cel mai recunoscut brand si cel mai iubit din intreaga lume. Ideea de portret gigant este una care completeaza reprezentarea globala a Colonelului si astfel ca intreg universul trebuie sa vada KFC ca noua imagine a viitorului”, a precizat Graham Allan, Presedintele al Yum Restaurants International, proprietar al Pizza Hut si Taco Bell. (continuarea in Wall-Street )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea