Social

# lupta impotrova foametei #insecuritate alimentara #finantare

Grant de 300.000 de dolari pentru finantarea unui program de incubare a bancilor de alimente din Asia de Sud-Est, pentru lupta impotriva insecuritatii alimentare

Herbalife Nutrition impreuna cu Herbalife Nutrition Foundation (HNF), prin intermediul initiativei Nutrition for Zero Hunger (NFZH), si-au unit fortele cu The Global FoodBanking Network (GFN), o organizatie internationala non-profit care lucreaza pentru a atenua foametea in aproape 50 de tari. Acest nou parteneriat isi propune sa abordeze provocarile globale legate de foamete, insecuritate alimentara si malnutritie. Pe o perioada de doi ani, GFN va primi un grant de 300.000 de dolari de la HNF pentru a aborda aceste probleme in regiunile cu cele mai urgente nevoi, in special Programul de incubare a bancilor de alimente din Asia de Sud-Est.

 

Potrivit Organizatiei Mondiale a Sanatatii, mai mult de jumatate din totalul persoanelor subnutrite traiesc in Asia, iar numarul persoanelor care se confrunta cu foametea la nivel mondial continua sa creasca si este exacerbat de efectele de durata ale pandemiei, de inflatia actuala si de provocarile actuale legate de mediu. Aceasta problema globala nu poate fi rezolvata fara practici sustenabile si fara o retea de organizatii locale si banci de alimente care sa sprijine aceste comunitati.

„Parteneriatul nostru cu Herbalife Nutrition si Herbalife Nutrition Foundation se bazeaza pe o intelegere comuna a gravitatii crizei globale a foametei si pe un scop comun - sa ne hranim comunitatile si sa atingem obiectivul de eradicare a foametei”, spune Lisa Moon, presedinte si CEO al Global FoodBanking Network. „Cu sprijinul initiativei Nutrition for Zero Hunger, ne putem asigura ca avem capacitatile, alimentele, personalul si echipamentele de care avem nevoie pentru a continua sa sprijinim si sa extindem reteaua care deserveste atat de multi oameni”.

Acest nou parteneriat, care se inscrie in cadrul initiativei globale Nutrition for Zero Hunger, va sprijini in primul rand programul GFN de incubare a bancilor de alimente din Asia de Sud-Est, o campanie axata pe eliminarea foametei si a risipei de alimente in comunitatile locale prin dezvoltarea bancilor de alimente si consolidarea capacitatilor. Programul demonstreaza ca bancile de alimente sunt componente importante pentru rezolvarea problemei foametei, care sunt inradacinate in comunitatile pe care le deservesc si sunt esentiale pentru sisteme alimentare rezistente. Acest program va fi finantat cu un accent specific in Indonezia si Vietnam.

„Reteaua Global FoodBanking Network are zeci de ani de experienta in abordarea insecuritatii alimentare in zonele in care este cea mai mare nevoie de ea si impartaseste misiunea noastra de a acorda prioritate nutritiei de calitate in acest proces”, spune Alan Hoffman, Executive Vice President, Global Corporate Affairs, Herbalife Nutrition. „Avand in vedere ca numarul persoanelor care se confrunta cu foametea continua sa creasca, este imperativ sa sprijinim programele care promoveaza solutii sustenabile bazate pe educatie, astfel incat nimeni sa nu mai fie nevoit sa isi faca griji cu privire la locul sau momentul in care va primi urmatoarea masa”.

Programul de incubare a bancilor de alimente al GFN a inceput in 2019 si se bazeaza pe lectiile valoroase pe care organizatia le-a invatat in cei peste 15 ani de activitate. Prin furnizarea de asistenta tehnica, mentorat, bune practici si oportunitati de parteneriat pentru noile banci de alimente din zonele cu nevoi ridicate, programul le pregateste pentru succes in incercarea de a deservi persoanele care se confrunta cu foametea.

Aceasta colaborare exemplifica angajamentul Herbalife Nutrition de a hrani comunitati sanatoase prin campania Nutrition for Zero Hunger, o initiativa globala aliniata la Obiectivul de dezvoltare durabila 2 al Natiunilor Unite, care urmareste sa elimine foametea sub toate formele sale pana in 2030 si sa realizeze securitatea alimentara si o nutritie imbunatatita. Pentru a impulsiona si mai mult progresul, Herbalife Nutrition si-a stabilit obiectivul de a obtine 50 de milioane de efecte pozitive in cadrul programelor sale de responsabilitate globala pana in 2030, anul in care compania va aniversa 50 de ani.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea