Desi inchirierea terenurilor de golf nu este inca o afacere foarte profitabila - in Romania sunt doar circa 400 de jucatori - turneele sponsorizate de marile companii contribuie la formarea unei piete de cateva sute de mii de euro. Anual, in Romania au loc in jur de 20 de turnee de golf sponsorizate de catre mari companii pentru jucatorii profesionisti si amatori. Este o practica ce a devenit obisnuita in ultimii ani pentru nume precum Banca Transilvania , Maseratti, Interfig, BMW, Henkel sau Elite, care vor sa isi promoveze imaginea.
Un astfel de turneu aduce detinatorilor de terenuri venituri de circa 5.000 de euro, dar va mai dura ceva vreme pana cand acest gen de evenimente va incuraja investitorii sa amenajeze sau sa cumpere terenuri de golf , spun specialistii. Deocamdata, cele trei terenuri din Romania sunt detinute de cluburi de profil, respectiv de Clubul Paul Tomita din judetul Alba, Clubul Diplomatic Roman din Bucuresti si Clubul Lac de Verde din Breaza.
(continuarea in
Daily Business )