Social

#elena udrea #brand turistic #romania

Elena Udrea, despre scandalul brandul turistic: "O facatura ca sa compromita un lucru in folosul tarii"

Ministrul Turismului si Dezvoltarii Regionale, Elena Udrea, spune ca, in cazul brandului turistic al Romaniei, scandalul a fost provocat de o " facatura ".

Controversele iscate de "frunza" si acuzatiile de plagiat au fost gratuite, spune Udrea.

"Stiti ca brandul s-a lansat, cu mare tam-tam, noi eram la Shanghai si in Romania tocmai se descoperise, cu un sfert de ora inainte, un site al unei transport care folosea un element din logo, si anume frunza, pentru ca apoi, dupa o luna, site-ul sa dispara, pentru ca firma nu a existat niciodata, nu apare nicaieri la Registrul Comertului din Irlanda!

Ce mai, a fost o facatura ca sa compromita un lucru in folosul tarii care ar trebui sustinut de toata lumea, mi-e greu sa spun cat de interna si cat de internationala", a explicat Elena Udrea, citata de Gandul.

Ministrul a anuntat si ca ar putea formula o plangere penala impotriva autorilor site-ului irlandez.

Lansarea brandului turistic al Romaniei a avut loc in luna iulie, la Expozitia Internationala de la Shanghai.

Crearea sloganului "Explore the Carpathian Garden" si a logo-ul, frunza stilizata, au fost finantate din fonduri europene, in cadrul unui proiect de promovare a potentialului turistic al Romaniei, pentru care sunt alocate 75 milioane de euro pana la finalul anului 2013.

Scandalul a izbucnit atunci cand un blogger a descoperit un site, de unde o frunza foarte asemanatoare putea fi cumparata la pretul de 250 de euro.

Consortiul THR - TNS, care a conceput brandul turistic, a explicat ca asemanarea logo-ului cu frunza de pe internet este complet accidentala.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea