Social

#elena basescu #eba #pdl #campanie #europarlamentare

Elena Basescu a batut partidele romanesti la vizibilitate in campania electorala

Elena Basescu a fost centrul atentiei in campania pentru alegerile europarlamentare. Potrivit unui raport de monitorizare a presei alcatuit de Agentia de Monitorizare a Presei (AMP) ActiveWatch fiica cea mica a presedintelui Basescu a intrecut toate partidele la capitolul vizibilitate, fiind insa si cea mai atacata in timpul campaniei electorale.

Din monitorizarea celor mai importante ziare si emisiuni electorale difuzate pe principalele a rezultat ca mezina familiei prezidentiale a avut 50 de aparitii in presa scrisa, mai mult decat dublu fata de cea de-a doua candidata prezenta in top, fostul ministru al Justitiei Monica Macovei (PDL), care a avut 21 de prezente, dupa cum noteaza Cotidianul.

Noul europarlamentar, care a candidat independent in alegeri conduce si in topul mentionarilor pe posturile de televiziune romanesti
: ea a adunat 11 astfel de mentionari, fiind urmata de patru candidati ai PDL - Theodor Stolojan, Monica Macovei, Traian Ungureanu , Cristian Preda , dar si de liderul grupului social democrat din Parlamentul European, Adrian Severin .

EBa a fost insa si cel mai atacat candidat din campania electorala, ei alaturandu-i-se Monica Macovei (PDL) si Gigi Becali. Din monitorizarea AMP rezulta ca Elena Basescu si procentual o vizibilitate mai mare chiar decat toti candidatii formatiunii in care a revenit ulterior si dublu fata de cea a eurocandidatilor PSD.  

In ce priveste spatiul acordat alegerilor europarlamentare, Cotidianul a fost publicatia care a alocat cel mai mult spatiu acestui eveniment, pe urmatoarele pozitii clasandu-se Romania libera, Evenimentul zilei, Jurnalul National si Gandul.  

Raportul de monitorizare al agentiei de monitorizare a presei Active Watch a vizat cinci ziare centrale: Evenimentul zilei, Cotidianul, Jurnalul National, Gandul, Romania libera si emisiunile electorale a doua posturi de televiziune: TVR - "Alegeri Europene: Tu decizi!" si "Editie speciala", respectiv Antena 3 - "Stirea Zilei", "Sinteza Zilei", "Zig-Zag". Monitorizarea a fost realizata in perioada 25 mai - 5 iunie pentru presa scrisa si 21 mai - 6 iunie pentru cea televizata.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea