Social

e-Turismul în lume

Pentru că funcţionează pe un suport mult mai lejer, cu vizibilitate mai mare în lume, vanzarea ofertelor turistice a favorizat investiţii substanţiale în Web, dezvoltandu-se cu rapiditate maximă. Investitorii au profitat în acelaşi timp de noile metode tehnologice de vizibilizare a preţurilor punand la dispoziţia clienţilor toate datele, permiţandu-le acestora să-şi organizeze un sejur ca la carte. Dar ce reprezintă în prezent acest sector de turism? Cum evoluează el? Cine, dintre S.U.A., Europa şi Asia, are piaţa e-turismului mai dezvoltată? Cine are cel mai substaţial potenţial? Ce produse sunt cel mai bine vandute? Pentru a răspunde la aceste întrebări, biroul american eMarketer a cules datele cele mai recente din toată lumea. Sectorul voiajului, al transportului şi al serviciilor hoteliere, din Statele Unite ale Americii, Europa şi Asia, prezentat pe internet a început să caştige teren pe piaţa virtuală încă din 2005. Între 2004 şi 2005, cifra de afaceri a e-turismului în aceste trei regiuni a progresat de la 31%, trecand peste 88,2 miliarde de dolari spre 116,3 miliarde. S.U.A. rămane statul cu piaţa e-turistică cea mai dezvoltată, cu 64,9 miliarde de dolari. Însă creşterea aceasta (+24,1%) este totuşi mai lentă ca în Europa (+49% în comparaţie cu 2004), sau ca în Asia-Pacific (+31,4%).

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea