Social

# sseo # agentie seo #google

Despre trafic, Google si motivele pentru care sa apelezi la o agentie SEO

Asa cum nivelul rating-ului TV confirma sau infirma succesul unui produs audiovizual, la fel si traficul, tradus prin numarul de vizitatori si vizite (sesiuni), indica popularitatea unui website.

 

Pentru o agentie SEO de top, principala provocare o reprezinta aceea de a plasa site-urile clientilor pentru care presteaza servicii de promovare online pe pozitii fruntase in clasamentul rezultatelor returnate de Google. In acest scop, traficul generat are o importanta majora.

Mai mult decat atat, traficul organic, spre deosebire de cel platit (rezultatul campaniilor de tip PPC – Pay Per Click), are mai multe sanse de a converti potentialii clienti in cumparatori efectivi ai unei oferte comerciale lansate de un magazin online, de pilda. Cresterea ratei de conversie, adica a incasarilor inregistrate online, reprezinta un alt obiectiv esential pe care o agentie SEO trebuie sa-l atinga pentru fiecare client in parte.

Intrucat Google este motorul de cautare cu cele mai multe cautari inregistrate lunar la nivel mondial, generand trafic organic atat pentru marile branduri, cat si pentru cele de talie mijlocie sau mica, acesta a devenit principala „tinta” pentru Search Engine Optimization – care presupune, in definitiv, optimizarea site-urilor pentru motoarele de cautare.

Spre exemplu, in SUA, Google este responsabil de aproape 70% dintre cautarile efectuate pe desktop si peste 80% dintre cautarile realizate de catre utilizatorii de gadgeturi si dispozitive mobile. Pe teritoriul Europei, dominatia giganticului motor este chiar si mai pronuntata, acesta detinand o cota de piata mai mare de 90%. Pe cale de consecinta, nu e de mirare ca notiunea de motor de cautare este deseori asociata, pur si simplu, cu… Google.

De ce sa apelezi la iAgency pentru servicii de optimizare a site-ului tau?

In primul rand, aceasta agentie SEO, sugestia si recomandarea noastra in cazul in care detii un business cu activitate online si vrei sa-ti cresti vizibilitatea si brand awareness-ul pe Internet, se diferentiaza de concurenta prin faptul ca adopta conceptul unei agentii interactive / digitale. O astfel de entitate pune accentul pe personalizarea serviciilor oferite, adaptate fiecarui tip de client si public tinta in parte. iAgency.ro furnizeaza astfel servicii creative, focusate in mod special pe identitatea brandului in mediul online si pe comertul electronic.

Inainte de a incepe procesul de optimizare SEO in sine, specialistii agentiei vor realiza un audit  pentru a analiza si verifica starea actuala a site-ului tau. Experienta tehnica si expertiza in domeniul SEO detinute ii vor ajuta pe acestia sa ia cele mai bune decizii pentru business-ul tau online. Ca agentie SEO, iAgency are toate instrumentele si cunostintele necesare pentru promovarea brandului tau in mediul virtual.

Fiind permanent conectata la cele mai noi tendinte online si actualizari ce tin de motoarele de cautare si oferind servicii integrate, echipa agentiei se va ocupa de absolut toate etapele specifice procesului SEO: din faza de audit si proiectare, pana in faza de finalizare si follow-up. In ceea ce priveste crearea si intarirea identitatii de brand in mediul digital, iAgency colaboreaza cu cei mai importanti publisheri din Romania privind diseminarea de comunicate de presa si advertoriale.

Iar pentru ca succesul se masoara in rezultate, lunar vei primi cate un raport detaliat, in care iti va fi prezentata activitatea SEO din luna respectiva, alaturi de performantele obtinute.

FOTO: pixabay.com

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea