Ocolitoarea va prelua traficul dinspre Sfantu Gheorghe, Covasna, Bacau, Buzau si dinspre DN 13, respectiv Sighisoara , Targu Mures, Cluj dar si dinspre Bucuresti ca pana acum. Acest tronson va prelua peste 15.000 mii de masini care strabat acum, zilnic orasul.
Investitia se ridica la 11 milioane de euro si a fost suportata din bugetul local. Ocolitoarea va avea o lungime de sapte kilometri si va fi traversata de trei poduri construite pe piloni de mari dimensiuni.
''Noi ne-am propus sa terminam pana la sfarsitul anului, vom corela acest termen cu timpul friguros'', a declarat Sorin Suhane, director comunicare la firma constructoare.
Initial soseaua a fost prevazuta pentru doua benzi pe sens, dar municipalitatea spera sa mobilizeze mai multe resurse financiare, si sa o extinda la patru benzi. Cel mai important este sa fie gata la timp.
''Am cerut constructorului sa lucreze pe un program prelungit , de dimineata pana seara, inclusiv sambata", a precizat primarul municipiului Brasov, George Scripcaru .
In primavara vor incepe lucrarile si la tronsonul trei al ocolitoarei ce va lega DN 13 si DN 1 spre Ghimbav, Codlea si Sibiu