#oameni de stiinta #adn #casatorii #cercetatori #conditionare casatorii

Casatoriile sunt conditionate de ADN? Descoperirea uimitoare a oamenilor de stiinta

Un studiu al cercetatorilor de la Universitatea din California indica faptul ca unirea destinelor in cuplu poate avea si alte motive decat sentimentele. Experimentul derulat pe un numar de 800 de cupluri, unele deja casatorite, altele in relatii libere, a scos la iveala amanunte surprinzatoare.

Astfel, asemanarile intre structura ADN-ului membrilor unui cuplu stabil s-au dovedit mai pregnante decat ale celor aflate intr-o relatie deschisa. Cercetatorii considera ca acest lucru poate fi explicat si prin faptul ca mariajele se fac intre persoane care locuiesc in aceeasi zona, bagajul genetic avand elemente comune.

Cu toate acestea, se pare ca suntem mai atrasi de persoane care au un ADN asemanator cu al nostru. Cercetatorul Bemn Dominique sustine ca nu poate explica in totalitate mecanismul de selectie al perechii potrivite, dar influenta bagajului genetic poate avea un rol in acest proces.

Alt studiu, efectuat pe 1300 de cupluri, a demonstrat ca anumite calitati intalnite la cuplurile "cu vechime" se regasesc si la noii casatoriti, demonstrand ca acestia sunt atrasi de persoane asemanatoare lor.

Sursa foto: chinohillsdentalofficedrkim.com