INVESTESTE IN COMUNICARE ELECTORALA

Alege Acasa.ro pentru succesul campaniei tale electorale! Pentru o oferta personalizata contacteaza-ne la office@acasa.ro sau la 0374.112.675.

Social

#escape room educational #universitatea romano-americana #romania #facultate #studenti

Campanie de admitere inedita pentru anul universitar 2024/2025: Universitatea Romano-Americana a lansat primul escape room educational virtual pentru a atrage studenti

Institutiile de invatamant din Romania se intrec in idei si campanii de inscriere din ce in ce mai atractive pentru studentii care vor pasi in anul I in anul universitar 2024/2025, care debuteaza in toamna. Astfel, Universitatea Romano-Americana, institutie de invatamant superior privata si de utilitate publica, parte a sistemului national de invatamant, a lansat la inceputul lunii iunie un escape room virtual educational, prin care ii ajuta pe viitorii studenti sa isi identifice inclinatiile vocationale.

 

Un escape room este un joc modern, care, de regula, se deruleaza astfel: participantii (constituiti in echipe, de obicei) sunt incuiati intr-o camera din care trebuie sa „evadeze”. In acest sens, jucatorii trebuie sa gaseasca obiecte ascunse in incapere, sa isi puna mintea la contributie si sa rezolve diverse enigme sau sarcini care conduc la evadare.

SkillQuest, jocul virtual pe care Universitatea Romano-Americana il pune la dispozitia tinerilor, plaseaza jucatorii direct in campus, actiunea desfasurandu-se in holul principal al Universitatii. In baza unei parole unice obtinute prin gasirea indiciilor care le pot „debloca drumul catre viitor”, acestia vor accesa un chestionar interactiv ale carui rezultate ii vor ajuta „sa porneasca intr-o calatorie spre succes axata pe potentialul si vocatia lor”, potrivit site-ului Universitatii Romano-Americane.

Provocarea lansata tinerilor se desfasoara pe pagina dedicata admiterii, unde viitorii studenti au si posibilitatea de a programa o discutie cu un reprezentant al institutiei in vederea unui ghidaj vocational personalizat.

Prof.univ.dr.habil. Costel Negricea, Rectorul Universitatii Romano-Americane, a declarat:

„Universitatea Romano-Americana pune in centrul intregii sale activitati studentul, dezvoltarea integrata a acestuia, atat din punct de vedere educational, cat si personal, iar acest lucru contribuie semnificativ la succesul absolventilor nostri. Lucrand indeaproape cu studentii, constientizam cu usurinta ca pentru accesarea unor experiente educationale folositoare este important ca acestia sa cunoasca ce isi doresc cu adevarat. In cadrul universitatii derulam numeroase programe de autocunoastere si dezvoltare personala, dar alegerea programelor de studii in mod constient, de la bun inceput, in directa legatura cu abilitatile si interesele sale este foarte importanta pentru evolutia sustinuta a studentului, atat profesionala cat si personala. Conceptul campaniei s-a aliniat la viziunea noastra, oferind posibilitatea viitorilor studenti de a se informa, iar noua oportunitatea de a-i ghida si de a le oferi sustinere in luarea unei decizii privind viitorul lor. De aceea, am imbratisat in mod natural conceptul creat de Cognition, transformand campania de promovare intr-un act educational cu o utilitate practica pentru tineri.”

Campania „Iesi din rand si incepe-ti calatoria spre succes!” este conceputa si derulata de Cognition, agentie digitala specializata in proiecte de comunicare cu si pentru Generatia Z (segmentul de populatie nascut intre 1995 si 2010), o generatie nativ-digitala.

Claudia Archip, Managing Partner Cognition, a declarat:

„Ne preocupa Generatia Z si impactul pe care liceenii de azi - viitorii adulti si contributori la economia Romaniei - il produc la nivel de societate. Intr-un context decizional complex si deseori confuzant, tinerii apreciaza ghidajul vocational si oportunitatile de cariera care decurg natural din valorificarea aptitudinilor native. In consecinta, conceptele de campanii pe care le dezvoltam in domeniul universitar sunt relevante pentru ei, iar acest lucru ajuta nu doar la crearea de punti intre tineri si educatie, ci imi place sa cred ca produce si un impact benefic asupra societatii, in general”.

Cognition s-a axat pe proiecte de comunicare din sfera educatiei inca din 2020, un an in care educatia a migrat in mediul online din cauza restrictiilor impuse de pandemie.

Pagina de inscriere la Universitatea Romano-Americana in anul universitar 2024/2025 este: https://admitere2024.rau.ro/index.php

FOTO: rau.ro

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea