Social

Boc isi face "direct marketing" din bugetul primariei

Primaria Cluj -Napoca va trimite în perioada urmatoare circa 127.000 de scrisori contribuabililor din municipiu . Costurile pentru expedierea acestor scrisori se ridica la 144.018 lei. Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc (PD-L), a prezentat în cadrul unei conferinte de presa realizarile din 2007 si vrea sa le transmita clujenilor cate o scrisoare în care sa le aminteasca de aceste “împliniri”. De asemenea, in scrisoare vor fi prezentate obiectivele pentru 2008. Mai multi primari din Bucuresti au apelat la direct marketing , cum este numit sistemul de reclama la domiciliul “clientului” pentru a-si promova imaginea, anuntand diferite succese sau urand “ La multi ani ” contribuabililor. Anul 2008 este însa unul electoral, iar candidatii la Primarie care nu se afla în functie trebuie sa plateasca din buzunarul lor ori al partidului astfel de campanii.(continuarea in Gardianul ) Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea