Social

#produse hoteliere sanito

Alegerea produselor hoteliere: un element cheie pentru baia hotelului

Exista din ce in ce mai multe marci de papuci unica folosinta hotel si asta face ca alegerea sa fie din ce in ce mai complicata. Cu toate acestea, alegerea lor reprezinta un element cheie pentru ca strategia de marketing si vanzarile sa aiba succes. Trebuie doar sa urmati cateva reguli simple.

 

Alegeti un brand pentru ingrijire!

Prima motivatie in alegerea marcii de cosmetice hoteliere o reprezinta, desigur, oferirea ingrijirii de calitate, producand rezultate vizibile pentru clienti pe termen mai mult sau mai putin lung si in deplina siguranta.

Un alt criteriu de alegere poate fi constientizarea marcii. Multi spun ca un brand cunoscut va oferi siguranta clientilor. De aceea, trebuie sa alegeti de la cele mai cunoscute branduri de produse hoteliere precum Aroma, Botanika, CAHM, Omnia sau Salvatore Ferragamo.

Un brand binecunoscut, validat de cativa ani, ale carui produse si protocoale de tratament au fost dovedite, va poate linisti clientii. Mai presus de toate, va linistiti si voi! 

Clientul va fi intotdeauna capabil sa se bucure de mirosurile rafinate ale gelurilor de dus pe care tocmai le-a folosit. Nici nu va puteti inchipui cat de mult conteaza atunci cand produsele din categoria prosoape si halate hotel sunt cele care spun povestea hotelului si pun o bila alba la experienta pe care vreti sa o aiba clientul in cadrul unitatii de cazare.

De aceea, la sanito.ro veti gasi produse pentru hoteluri de la branduri cunoscute in acest domeniu al ospitalitatii.  De la sampon la halate de baie, veti descoperi ca, folosind texturi, parfumuri si produse care plac, un brand care “ vorbeste” cu oaspetii poate sugera ca acest brand va fi neaparat cel potrivit pentru hotel.

Construiti o imagine puternica si unica

Produsele folosite trebuie sa faca parte din imaginea hotelului si sa fie direct corelate cu el. Produsele de baie folosite trebuie sa va imbratiseze perfect valorile, imaginea si asa mai departe. Dar atentie, atunci cand doriti sa diversificati sau sa schimbati marcile, va trebui sa incepeti de la zero in ceea ce priveste construirea si pozitionarea imaginii.

Ce metoda sa aplicati pentru a va alege marca de produse hoteliere?

Avand in vedere aceste elemente, alegerea poate parea complicata ... 

Nu va faceti griji: este vorba despre metoda si rationament strategic. Pentru ca da, marca este un instrument al strategiei de marketing. Totul trebuie decis cu aceeasi atentie ca si pentru site-ul hotelului, sigla, numele comercial si asa mai departe.

In acest document, veti stabili diferitele criterii de selectie, in special:

-Mediul competitiv: ce ofera deja concurentii actuali? Alegerea unui brand deja prezent intr-un hotel din apropiere nu ar fi clar relevanta (chiar daca va place acest brand).

-Valorile de evidentiat: ce poveste vreti sa spuneti? In acest stadiu, mai presus de toate, lasati ideile sa vina, va fi intotdeauna timpul sa le reformulati daca sunt prea originale.

-Puterea de cumparare a clientilor: luati in considerare tipul clientilor - categorie socio-profesionala, nationalitate, origine etc.

-Gusturile personale: parfumuri, texturi, eticheta (natural, organic etc.).

Luarea deciziilor este simplificata pe baza unor criterii obiective ca acestea si cu ajutorul unui magazin online precum sanito.ro!

Sursa foto: freepik.com

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea