Social

#organizare evenimente #evenimente corporate #evenimente

3 aspecte esentiale in organizarea unui eveniment corporate de exceptie

Organizarea unui eveniment nu a fost niciodata o treaba usoara. Este foarte greu sa multumesti pe toata lumea si aproape imposibil sa nu apara comentarii carcotase in urma desfasurarii lui. Si totusi, trebuie sa ne straduim sa iasa cat mai bine, indiferent ca este un eveniment din viata personala sau unul de tip corporate.

Iata care sunt cele trei aspecte esentiale care transforma orice eveniment corporate dintr-unul obisnuit, intr-unul remarcabil:

Tinuta: Fashion House, designerul tau personal

Chiar daca participi la eveniment in calitate de invitat, dar mai ales atunci cand te-ai ocupat personal de organizarea sa, trebuie sa arati impecabil. Pana la urma, primul contact cu invitatii consta in outfitul cu care te prezinti in fata lor, fapt care vorbeste despre tine ca om dar si despre evenimentul pe care chiar tu l-ai coordonat. Tinuta corporate trebuie sa inspire profesionalism si seriozitate iar acest lucru inseamna ca este musai sa-ti alegi haine de bun gust. Ceea ce este prea mult cade in derizoriu; ceea ce este prea putin este plictisitor. Pentru a gasi tinuta care sa echilibreze balanta, fa o vizita la Fashion House, un outlet center de poveste al Bucurestiului. Aici regasesti branduri premium din colectiile carora sigur iti va fi greu sa te limitezi sa alegi doar cateva articole vestimentare. Tocmai pentru ca esti o persoana ocupata, reducerile exista zilnic in aceste magazine, fiind extrem de consistente: intre 30 si 70%!

Decorul: aranjamente si buchete de flori

Decorul este principalul aspect din cauza caruia multe evenimente sunt compromise. Ceva mult prea sofisticat sau incarcat nu se pliaza pe toate gusturile, la fel intamplandu-se si in cazul in care elementele de decor lipsesc. Florile, insa, sunt pe placul tuturor, incantand simturile vizuale si olfactive. Colectia de aranjamente corporate are scopul de a aduce un plus de insufletire si caldura in sala in care are loc evenimentul business, topindu-i putin din rigiditatea caracteristica. Alege aranjamentele in ton cu designul salii si nu te feri de culori. Orhidee, Anthurium, cala, crizanteme sau trandafiri - toate acestea se regasesc in combinatii diverse, create de designeri florari pasionati. Aranjamentele corporate de la Floria pot fi daruite si in semn de respect partenerilor de afaceri sau, la fel de bine, pot fi asezate in birourile angajatilor, spre a le crea un ambiant de lucru placut si productiv.

Giveaway-urile de la Debonaire, pentru un eveniment memorabil

Desi ai crede ca efectele unui eveniment corporate se manifesta doar pana ce acesta este incheiat, nu pierde din vedere scopul pentru care el a fost organizat. Fie ca se comunica anumite schimbari, fie ca sa sarbatoreste o reusita, invitatii trebuie sa isi aminteasca de ceea ce s-a intamplat acolo si dupa ce parasesc sala. Cel mai bun mod de a-i determina sa faca acest lucru este sa le oferi give-away-uri, adica mici cadouri prin care sa le revina in memorie detalii despre eveniment. Debonaire ofera astfel de cosuri-cadou corporate, care sunt modalitati simple de consolidare a relatiilor de afaceri. In acelasi timp, ele reprezinta o buna metoda de promovare, deoarece Debonaire permite personalizarea cadourilor prin includerea de produse promotionare personalizate, carduri sau felicitari. Pentru ca resursele financiare sa fie folosite in alte scopuri pentru organizarea evenimentului, ai posibilitatea de a modifica continutul cosurilor cadou, in functie de bugetul alocat.

Calitatea unui eveniment sta in detalii. Pune-le la punct cu Floria, Debonaire si Fashion House!

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din social

Top

Cauta-ti perechea