Showbiz

#film #cronica #iron man 2

Iron Man 2 - cronica de film

Asteptat inca de la rularea genericului de final al lui 2010, cu de doua mai multa actiune, de doua ori mai mult umor si de doua ori mai mult de toate.

( prieten Col. Rhodes ( a carui istorie o lasa neterminata odata ce personajul se confrunta cu Iron Man . N-o sa va povestesc despre personajul lui nu merge nici de data asta.

Nu mi-am dat seama cat de mult este , dar ramai cu impresia…pana la final. Probabil acel mare “ceva” este un alt film de la Marvel, un blockbuster care aduna toti supereroii cunoscuti; poate ati auzit de The Avengers .

Si un ultim exemplu de scenariu slab: Tony Stark descopera un nou element chimic care ii da mai mult energie si nu il omoara, dar, din nou, trebuie sa credem ca daca iti faci in sufragerie un labirint de tevi si pui intr-un cub de sticla cateva substante fasaitoare, vei sintetiza cu succes un element chimic nedescoperit inca. Ya right! Nici macar nu aflam cum naiba se numeste rezultatul “efectului de piramida ” la care lucreaza Stark pret de cateva secunde (ca sa nu lungim filmul degeaba).

Ce ne place la Iron Man 2

iron man 2Pe langa faptul ca arata ca un produs nefinisat si ca nu are elementul de noutate pe care il avea primul film de acum doi ani, Iron Man 2 se tine totusi de o promisiune: mai mult umor (seamana cu o comedie de actiune mai mult), multe replici teribil de amuzante si lupte mai spectaculoase, dar mai putin credibile. Pentru ca totul este pus pe fast-forward, scenele de actiune sunt ingramadite prin scenariu ca sa mai dreaga ritmul rupt si inegal al filmului. Dar asta nu mai conteaza pentru ca Iron Man 2 este, pana la urma, un sequel de entertainment, de popcorn , si un nou prilej pentru Robert Downey Jr. de a-si desfasura talentul de comic. Iron Man 2 este ok de vazut, dar doar o data si asta din curiozitate.

•
  •