Showbiz

#comedie #the back-up plan #film #cronica

Cronica de film: The Back-Up Plan - o comedie artificiala

De obicei nu pun pret pe notele acordate pe imdb.com pentru ca oricine poate vota acolo dupa cum il taie capul, insa in cazul unui film ca .the back-up plan

Incep sa cred ca filmele de genul lui The Back-Up Plan sunt niste reclame subtile pentru cresterea demografica, altfel nu-mi explic de ce subiectul este atat de exploatat.

Cum este normal pentru un astfel de film, intre cele 2-3 dileme psiho -emotionale ale cuplului Zoe-Stan (ea e de parere ca el nu e pregatit sa fie tata…dooh, el e ferm convins ca “yes, he can”, apoi pleaca el, apoi pleaca ea) scenarista Kate Angelo strecoara un sir lung de clisee despre miracolul nasterii, crizele si grimasele de criminale in serie pe care le fac femeile cand le apuca contractiile, lesinurile barbatilor sensibili la asemenea “spectacole” ale naturii, pildele celor  mai batrani ca ei stiu mai bine cum sta treaba cu casatoria si copiii si cate si mai cate.

The Back-Up Plan calca fidel pe urmele altor comedii de gen, dar aduce alte vedete in prim- plan : o Jennifer Lopez care se straduieste sa-si resusciteze cariera si Alex O’Loughlin, un alt australian hot (acu serios, astia ii cresc in eprubeta Downunder?) de care sigur vom mai auzi, nu pentru ca ar fi cine stie ce talent (din The Back-Up Plan , cel putin, eu nu mi-am dat seama), ci pentru ca are carisma si da bine pe ecran.

the back-up planIn ultima instanta, The Back-Up Plan, un film cu femei despre femei si accidentele fericite sau nu din vietile lor, ne minte pentru a nu stiu cata oara ca “The One” chiar exista si apare cand te astepti mai putin (inserati aici, va rog, un smiley din ala de se rostogoleste de ras).

Deci, doamnelor, daca de abia asteptati s-o revedeti pe JLo la cinema, atunci mergeti la The Back-Up Plan, dar fara soti/iubiti, daca nu vreti sa plece dupa tigari in timpul filmului si sa nu mai apara… ever. Pentru cei sceptici in ceea ce priveste miracolele destinului personal sau coincidentele de tot felul sau pentru cei cu mintea imbacsita de stereotipurile hollywoodiene, ar fi indicat sa incercati alt film, poate Toy Story 3, macar e amuzant si e 3D.

•
  •