Sfaturi culinare

#dieta #alimente #cina

Sase alimente pe care le poti manca seara tarziu, fara sa te ingrasi

Cinele tarzii sunt contraindicate, in general, insa daca e musai sa mananci seara tarziu, exista optiuni alimentare care nu iti vor afecta silueta.

Toate curele de slabire si dietele contin recomandarea sa nu mai mananci seara, cu mai putin de trei ore inainte de culcare. Si totusi, ce te faci cand nu ai apucat sa iei cina, din motive obiective, si totusi iti este foame? Sa mergi la culcare cu stomacul gol iti va crea oricum un disconfort, deci nu putem vorbi despre o odihna de calitate. Sa mananci va ingreuna stomacul si, din nou, nu vei putea dormi bune, ba risti sa te si ingrasi. Totusi, exista variante de cina tarzie care sa nu se transforme in depozite de grasime. Totul este sa faci alegeri intelepte, iar portiile sa fie rezonabile.

Preparate cu oua

Ouale sunt o sursa de proteine completa; contin aminoacizi esentiali si care ne satura repede. Cea mai buna alegere sunt ouale Benedict sau, pur si simplu, oua fierte tare. Omleta sau ouale jumari sunt, de asemenea, o optiune buna, dar doar daca sunt preparate fara ulei sau cu un aport minim.

Branza si struguri

O portie mica de branza are aproximativ 100 de calorii, dar va va aduce placere si multe beneficii , datorita triptofanului, proteinelor si cazeinei. Daca mancati inainte de somn, cazeina va da o senzatie de satietate mai mare si este benefica pentru muschi. Cativa struguri, care sunt bogati in melatonina, vor fi de asemenea benefici pentru un somn bun.

Curcan

Pentru cei care prefera o masa mai consistenta, curcanul este o optiune buna, pentru ca este bogat in triptofan si proteine sanatoase. Este o alegere mai buna decat carnea de pui deoarece este mai usor de digerat.

Humus cu legume crude

Baza acestui fel de mancare este nautul. Acesta este bogat in vitamina B6, importanta in sinteza serotoninei. Daca vreti sa luati o gustare tarzie si mai vreti sa puneti totusi ceva langa humus, cele mai potrivite sunt legume precum castravetele, dovlecelul sau morcovul.

Porumb fiert

Mancat seara tarziu, porumbul fiert (atentie, nu la conserva!) ajuta la eliminarea colesterolului in exces din corp. Dar trebuie tinut minte sa nu adaugam prea mult unt sau sare.

Peste

Pentru cei care obisnuiesc sa cineze tarziu, este recomandat pestele gras. De exemplu, puteti alege cod bogat in nutrienti sau cambula bogat in acizi grasi Omega 3, faimosi pentru abilitatea de a descompune grasimile. Proteinele din peste sunt foarte benefice pentru metabolism.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din sfaturi-culinare

Expertul Acasa.ro, Andreea Szasz: Drob, stufat si pasca, preparate traditionale intr-o forma inedita pentru masa de Paste

Experti Retete

Expertul Acasa.ro, Mariana Robescu: Cum se pregatesc mucenicii muntenesti

Experti Retete

Expertul Acasa.ro, Andreea Szasz: Tort cu fulgi de zapada pentru noaptea de Revelion

Experti Retete

Expertul Acasa.ro, Mihaela Vulpe: Gogosari umpluti cu vinete, in bulion

Experti Retete

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Mariana Robescu: Pelmeni cu vita

Expertul Acasa.ro, Mariana Robescu

Pune o intrebare

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Gateste cu Oana: Inghetata raw cu 3 ingrediente

Expertul Acasa.ro, Oana Grecea: Chef in bucataria de acasa

Pune o intrebare