Sfaturi culinare

#lunch planner #meniu sanatos #preferinte romani

Restaurantul virtual care-ti ofera sansa sa mananci sanatos si proaspat in fiecare zi. Care sunt preferintele culinare ale romanilor

Pandemia a schimbat comportamentul de consum al romanilor, acestia dorindu-si sa serveasca in continuare masa ca la restaurant, dar in intimitatea casei sau la birou. Este unul dintre factorii care au contribuit la cresterea comenzilor pentru Yellow.Menu, restaurant virtual, care livreaza in Bucuresti si Cluj-Napoca. In topul preferintelor se afla preparate sofisticate, care reflecta acest nou comportament si orientarea catre un stil de viata echilibrat: fripturile de ton cu diverse sosuri, budinca cu chia si pieptul de curcan cu sos de lamaie, miere si sparanghel.

 

Venind zilnic cu o propunere noua de meniu, in portii limitate si aducand mai aproape experienta unei iesiri in oras, restaurantul virtual Yellow.Menu ofera alternative pentru mesele clasice la restaurant.

Recent, Yellow.Menu a lansat Lunch.Planner, optiunea de planificare a meniului pentru toata saptamana, care vine ca raspuns la dorinta clientilor de a se bucura de preparate diverse, proaspete si sanatoase, gatite zilnic, dar si de un serviciu care sa le simplifice alegerile printr-o planificare a meselor de pranz. Astfel, clientii pot alege ce, cand si unde sa le fie livrat pranzul cu pana la 10 zile in avans. Lunch.Planner este foarte apreciat si de familiile cu copii ai caror parinti au revenit la birou si vor sa le asigure un meniu variat, sanatos si delicios in fiecare zi.

Ce preferinte culinare au romanii

La nivelul platformei Yellow.Menu, cele mai multe comenzi au fost, in prima parte a anului, pentru preparate de pranz, insa in ultimele luni preferintele romanilor s-au extins si catre cina, motiv pentru care Yellow.Menu a lansat Yellow.Dinner, preparate semnate de chefi care sunt livrate calde, pentru cina. Acestea includ o selectie de preparate cu carne de vita precum tagliata si T-bone, dar si specialitati cu ton, rata sau porc. 

„Inca de la inceput Yellow Menu si-a propus sa fie un restaurant unde accentul este pus pe ingrediente premium, proaspete, dar si pe retete atipice, semnate de chefi cu experienta, astfel incat fiecare client sa aiba parte de o experienta cat mai apropiata de cea de restaurant. Preparatele zilnice, limitate ca portii, au o abordare fusion, sofisticata, orientata catre echilibru nutritiv si un gust remarcabil. Selectia include variante vegetariene, de post sau vegane, precum si meniuri pentru copii”, a precizat Adrian Ciucur, CEO Yellow.Menu.

In perioada verii s-a remarcat o deschidere accentuata catre preparatele usoare, cresteri notabile fiind in special pentru preparate cu aport caloric redus, vegetariene si pe baza de peste. Astfel, cele mai comandate au fost piept de curcan, somon cu legume la gratar, summer wrap cu legume, burger vegan, salata cu halloumi si cartofi copti. Preferinta s-a mentinut si la capitolul deserturi, salata de fructe fiind alegerea cea mai populara.

Virtual brands duc preparatele Yellow mai aproape de clienti

Experienta ca la restaurant a dus si catre extinderea spre noi segmente de produs, ca urmare a solicitarilor din partea clientilor. Astfel, Yellow.Menu a lansat o serie de virtual brands, branduri dezvoltate pentru a deservi livrarile prin platforme. Yellow.Lebanese, linie permanenta de preparate cu specific libanez este primul virtual brand al Yellow.Menu disponibil in platformele de comanda mancare, urmatorul fiind Yellow Brunch – un serviciu nou, lansat recent - care include livrarea unui meniu de brunch, sambata, fiind conceput pentru cei care isi doresc sa ia masa in familia extinsa sau cu prietenii.

Meniul dedicat copiilor, Yellow.Kids reprezinta o varianta ideala pentru familiile care pun accent pe alimentatia echilibrata din punct de vedere nutritional a celor mici, oferind preparate sanatoase ce au la baza filozofia never fried. 

„Popularitatea in crestere a restaurantelor virtuale precum Yellow Menu reflecta directia spre care se indreapta romanii, urmand de altfel trendul international, accentuat in ultimul an. Preferintele conturate in aceasta vara, alaturi de interesul fata de noul serviciu de planificare a meselor arata ca publicul nostru este tot mai atent la ingrediente, preocupat de calitate in egala masura ca de gust, si isi organizeaza timpul si resursele eficient” - a mai precizat Adrian Ciucur, CEO Yellow.Menu. 

In aceeasi idee de a oferi preparate sanatoase, cu o eticheta curata, Yellow.Menu s-a extins si cu linia Fresh by Yellow, dar si pe zona de bacanie, unde ofera preparate locale, artizanale, precum si fructe si legume proaspete. Aici portofoliul contine 40 produse, iar pana la finalul anului acesta se va dubla, acoperind segmente de produse in functie de solicitarile clientilor.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din sfaturi-culinare

Expertul Acasa.ro, Chef Matthew Ehsanmehr

Experti Retete

Expertul Acasa.ro, Andreea Szasz: Drob, stufat si pasca, preparate traditionale intr-o forma inedita pentru masa de Paste

Experti Retete

Expertul Acasa.ro, Mariana Robescu: Cum se pregatesc mucenicii muntenesti

Experti Retete