Succesul lui Mihai Caulea a devenit cunoscut dupa ce vloggerii de la canalul de YouTube “HaiHui in doi”, Andreia si Ionut, au prezentat povestea lui si modul in care acesta a reusit sa-i cucereasca pe japonezi cu mici si sarmale.
Mihai Caulea s-a stabilit in Japonia in urma cu aproximativ 30 de ani, iar de aproximativ 10 ani este patronul restaurantului “La Mihai”. Cei doi vloggeri au trecut pragul restaurantului si si-au comandat mai multe preparate traditionale, printre care mici cu mustar si sarmale cu mamaliga.
“Am venit pentru un contract de munca si am ramas. Am lucrat ca sef bucatar intr-un restaurant cu specific romanesc”, le-a spus Mihai Caulea celor doi vloggeri.
Supa putin timp de la sosirea in Japonia, Mihai si-a adus si familia aici, iar de 10 ani este patronul restaurantului cu specific romanesc, din Tara Soarelui Rasare. Cat despre japonezi, Mihai a declarat ca s-au indragostit de preparatele romanesti: “Mananca tot ce e in meniu. Ling farfuria”.
Restaurantul, decorat in stil traditional romanesc
In interior, restaurantul este decorat cu ii si tablouri cu Stefan cel Mare sau Alexandru Ioan Cuza, dar si tablouri cu peisaje din tara. Odata ce-I treci portile simti ca te teleportezi, pentru putin timp, din Japonia, direct in Romania.
“88-90% dintre cei care intra in restaurant sunt japonezi. Nu mai sunt la fel de multi romani ca inainte”, mai spune proprietarul.
Vloggerii de la „HaiHui in doi” au comandat numeroase preparate romanesti, printre care mici, sarmale, carnati, salata de boeuf si ardei umplut.
“Au sosit carnatii oltenesti. Sunt facuti aici, cu carne cumparata de la abator de domnul Mihai si preparati aici. Nu sunt cumparati de-a gata de la magazine, gata sa ii puna pe gratar”, a spus Andreia.
Succesul lui Mihai este dat chiar de acest lucru. Totul este preparat in restaurant, de la zero, iar asta se simte in gustul final al preparatelor, dar si in succesul pe care il are cu preparatele sale.
FOTO: captura video