In principiu, profilul creat pe siteurile de matrimoniale ar trebui sa iti ofere o multime de informatii importante despre acela de care esti interesata, suficiente cat sa te determine sa ii acorzi fie si doar o singura sansa la o intalnire intre patru ochi.
Ce te faci insa daca vrei sa afli mai multe? Ii cauti numele pe Google sau, si mai eficient, direct pe Facebook?
Cauta-l, dar nu lua decizii drastice
Mai mult ca sigur iti va fi greu sa te abtii sa nu cauti mai multe informatii despre el, mai ales daca este un tip care chiar iti place sau macar pentru a-ti calma emotiile dinaintea primei intalniri.
Insa, daca nu cumva constati ca el este ca si inexistent in lumea virtuala (se poate intampla, desi mai rar), incearca sa nu te lasi influentata de niciunul dintre detaliile pe care le descoperi despre el via Google/Facebook/LinkedIn etc., nici in sens pozitiv, nici in sens negativ.
Ideal ar fi sa nu te entuziasmezi excesiv inaintea primei intalniri pe baza a ceea ce descoperi despre el – este grozav sa impartasiti aceleasi pasiuni sau sa constati ca stapaneste ortografia si gramatica limbii romane ori ca ii place sa citeasca. Insa aceasta compatibilitate aparenta poate sa nu aiba corespondent in viata reala – iar entuziasmul iti poate crea neplaceri, in acest caz.
Insa nu pica nici in extrema opusa: incearca sa nu il judeci prea aspru daca descoperi lucruri despre el care te deranjeaza. In afara situatiei in care pare foarte dubios, tot ce gasesti pe Internet n-ar trebui sa te impiedice sa ii acorzi macar o sansa.
Cauta-l, dar nu-l adauga in cercul tau de prieteni
Nu este exclus sa va imprieteniti pe Facebook, spre exemplu, inaintea primei voastre intalniri. Dar de ce ati face-o? Daca lucrurile nu ies asa cum ar trebui, va fi usor penibil sa il stergi ulterior din lista ta de prieteni. In plus, chiar iti doresti ca un necunoscut sa aiba acces la informatiile pe care le faci disponibile doar prietenilor din lista ta?
Tu il cauti pe Facebook ori in Google inainte sa il cunosti in viata reala?
Mai multe articole despre relatii, probleme existente si solutionarea lor gasesti aici.
Sursa foto: decisionmarketing.co.uk