Poze marketing vs traditii

Iata cele mai relevante poze despre marketing vs traditii de pe acasa.ro

Cele mai citite despre marketing vs traditii

Fenomenul „bully” la locul de munca. Colegii toxici care-ti fac viata un calvar

Americanii le spun “bullies” (la singular “bully)... ii intalnesti peste tot, din primii ani de scoala pana in ultimii ani de cariera. Sunt acei colegi, multi aflati in pozitii de conducere, care, prin comportamentul lor, afecteaza moralul, eficienta, chiar si sanatatea celorlalti. Sunt agresivi, egoisti, omniscienti, aroganti. Pentru companii, prezenta acestor bullies inseamna productivitate scazuta, costuri mai mari, profit mai mic, imagine negativa.

Programul de Sarbatori al magazinelor

In speranta unor vanzari cat mai mari, cele mai mari magazine si hipermarketuri vor avea un program mai lung in aceasta perioada, unele chiar non-stop. CarrefourIn capitala, Carrefour va fi

Andivele, aurul alb din bucatarie

Stiai ca andivele sunt legume foarte hranitoare desi au foarte putine calorii? Stiai ca o frunza de andiva are o singura calorie si este considerata o delicatesa de catre bucatarii din intreaga lume?

Cele mai noi despre marketing vs traditii

Buna Vestire 2024: Traditii si superstitii de care sa tii cont in aceasta zi! Ce sa NU faci azi

Buna Vestire, cunoscuta si ca Blagovestenie sau Ziua Cucului, este o sarbatoare importanta in calendarul ortodox, marcata pe 25 martie. Aceasta zi are o semnificatie deosebita, deoarece comemoreaza momentul in care Arhanghelul Gavriil a vestit Fecioarei Maria ca il va naste pe Iisus Hristos.

Descopera covorasele profesionale moderne si eficiente pentru dotarea spatiului tau!

De amenajarea unui spatiu si de tipul de design interior si exterior pentru care se opteaza, depinde impactul pe care imaginea de ansamblu il are asupra privitorului, impact care devine esential in cazul in care spatiul respectiv este destinat activitatilor cu potentiali clienti, iar succesul depinde de vanzari si incheiere de contracte. Astfel, design-ul unui spatiu devine parte componenta a strategie de marketing aplicata in cazul unei companii care doreste sa se faca remarcata pe piata.

Studiu: Comunicarea cu Gen Z - insight-uri si oportunitati

Generatia Z este incluziva, cu o constiinta sociala bine dezvoltata si puternic spirit antreprenorial, preferand brandurile care se aliniaza cu valorile lor, capabile sa le le ofere experiente autentice si personalizate.