IT & C

YouTube îşi găseşte concurenţi în Europa

Datorită fenomenului video- sharing răspandit în întreaga lume, în inima bătranei Europe a apărut unul din puţinele site-uri locale care încearcă să lupte cu YouTube pentru piaţa video-sharing. Cu 9.000 noi clipuri video înscrise în fiecare zi şi cu un număr de vizualizări zilnice ce depăşeşte 16 milioane, site-ul Daily Motion din Paris încearcă să atragă o parte din audienţa online a Europei, care înregistrează o creştere foarte rapidă. Nu este o surpriză că Franţa, cu puternica sa identitate culturală şi lingvistică, a dat naştere unui site video-sharing non- English . Acum se pune întrebarea dacă Daily Motion va rămane în mare parte un fenomen francez sau îşi va extinde prezenţa la nivel european. Analistul comScore Europe, Piers Stobbs, este de părere că lansarea la nivel continental poate fi nerealistă. Însă, Daily Motion este de părere că poate face acest lucru, în ciuda apariţiei unor rivali precum site-ul german MyVideo sau a celui israelian Metacafe. Site-ul Daily Motion este disponibil pană acum în şase limbi europene.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele