IT & C

Yahoo Food te intreaba: De ce iti e pofta?

Compania a anuntat ca ofera utilizatorilor mii de retete, sfaturi pentru meniuri, ghiduri video de gatit si unelte web usor de utilizat care sa ajute bucatarii sa raspunda la intrebarea: Ce avem la cina? Yahoo intentioneaza sa creeze un nou business lifestyle pentru o categorie care este foarte fragmentata intre jucatorii din industria de alimente si site -urile nisa de retete culinare . Yahoo food va fi oferit initial pe piata din SUA. La inceputul anului 2007, acest serviciu va fi oferit si in alte tari vorbitoare de limba engleza precum Australia, Marea Britanie si Canada, urmand sa fie apoi extins la nivel mondial. Intre utilizatorii Web, categoria food in SUA este dominata de Food Network oferit prin televiziunea prin cablu, distribuitori precum Kraft Foods, BettyCrocker.com si Williams-Sonoma si de site-uri specializate precum Cooks.com si Epicurious, potrivit firmei de masurare a audientei Hitwise. In afara de Food Network, companiile media independente nu sunt jucatori online foarte mari. AOL Food este activ dar are o cota de piata foarte mica , potrivit Hitwise. Compania CNET Networks a lansat recent Chow.com.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele