IT & C

#facebook #inselaciune #date personale

Utilizatorii Facebook sunt amenintati din nou

Utilizatorii retelei sociale Facebook pot fi din nou tinta unor inselaciuni. De data aceasta este vorba despre doua anunturi legate de Coca-Cola si McDonalds.

In ambele cazuri utilizatorii sunt intampinati de anunturi alarmate in care se promite o informatie senzationala sau compromitatoare. Din pacate, pentru a ajunge la aceea informatie utilizatorul este rugat sa urmeze un link care cere persoanelor sa completeze un formular cu datele personale.

Sfatul expertilor este ca utilizatorii sa nu urmeze link-urile indicate catre anunturi de acest gen si sa se fereasca de aplicatiile care cer completarea unor formulare cu datele personale pentru a ajunge la o pagina web. Daca totusi s-a ajuns in situatia in care detaliile au fost trasmise, utilizatorii sunt sfatuiti sa isi schimbe datele personale din pagina de Facebook sau pur si simplu sa le stearga.

Problemele de securitate in randurile retelei sociale Facebook nu sunt o noutate, iar utilizatorii observa acest lucru. Recent, compania ForeSee Results a publicat o analiza, American Customer Survey Index 2010 in care Facebook a primit cele mai putine puncte la capitolul popularitate.

Astfel, in topul realizat de catre ForeSee Results, reteaua sociala a primit 64 de puncte din 100, fiind intrecuta de Google cu 80 de puncte, motorul de cautare Bing cu 76, Wikipedia cu 77 si de catre Yahoo! si YouTube care au obtinut 73 de puncte.
 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele