IT & C

Un fost monopol zdruncina monopolul retelelor de cablu

Ironia sortii, compania care a pierdut monopolul pe piata telefoniei fixe ataca monopolul teritorial al cablistilor. Zilele in care telefonia fixa genera venituri suficiente pentru a fi o afacere profitabila sunt pe cale sa apuna. RomTelecom, cel mai mare operator roman de telefonie fixa , se reorienteaza. Daca anul trecut a iesit la rampa cu o strategie agresiva pe piata de acces la internet , recent a intrat in forta pe piata televiziunii digitale (DTH) prin lansarea Dolce. O investitie de peste 15 milioane de euro, care a adus 15.000 de clienti intr-o saptamana de la lansare. Asta in conditiile in care pe partea de telefonie fixa operatorul a pierdut 400.000 de clienti intr-un an. (continuarea in Jurnalul National )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele