IT & C

Trei ani de colaborare SOFTWIN - WebHelp

In Romania de astazi activitatea de marketing denumita generic managementul relatiei cu clientii - CRM este din ce in ce mai activa si practicata cu mult profesionalism. Marturie stau companii ca Orange, Posta Franceza, British American Tobacco care apeleza la serviciile unor companii romanesti.

Cel mai bun exemplu este Divizia de CRM a SOFTWIN care a implinit deja 3 ani de activitate in domeniu. Totul a inceput in anul 2000, cand compania romaneasca si liderul francez in domeniu, WebHelp, agreau impreuna construirea primului Centru de Contact multilingv de dimensiuni mari din Romania. Pionier al domeniului, SOFTWIN reusea sa realizeze set-up tehnic al Centrului de Contact si sa pregateasca o echipa multilingva de 160 de specialisti in relatiile cu clientii in mai putin de 3 luni.
Crearea centrului a fost un succes nu numai al companiei SOFTWIN, ci si al Romaniei ca loc ideal pentru outsourcingul unor proiecte IT multilingve, spune Elisabeta Nichifor, directorul diviziei SOFTWIN CRM. Din partea clientului, Olivier Duha, presedintele si fondatorul WebHelp explica: Am ales Romania pentru capacitatile lingvistice si tehnice ale romanilor si suntem in prezent extrem de multumiti de calitatea serviciilor oferite de echipa SOFTWIN care a reusit sa implementeze un Contact Center la nivelul celor mai inalte standarde ale domeniului.

Debutul centrului de contact a avut loc in septembrie 2000 cu un proiect de tip B2C, de cautare de informatii pe Internet. Al doilea proiect, de data aceasta de tip B2B (oferirea de suport tehnic prin chat si e-mail), a aparut la mai putin de o luna dupa lansarea contact centerului. In prezent, WebHelp a incredintat centrului de contact de la SOFTWIN gestionarea a 25 de proiecte de comunicare cu clientii pentru companii franceze cum ar fi Noos, Tiscali, La Poste, Orange, Club Internet, DPAM, Promod.

Colaborarea SOFTWIN - WebHelp a inregistrat o evolutie pozitiva si a condus la dezvoltarea unor importante competente si know-how in domeniul relatiilor cu clientii. Companiile franceze care ne-au incredintat gestiunea relatiilor cu clientii au avut la randul lor beneficii notabile. Olivier Duha mentioneaza cateva exemple: Pentru magazinul online DPAM, am reusit cresterea ratei de conversie a vizitatorilor in clienti cu 320%, iar cosul mediu achizitionat de un client Norelco a crescut cu 25% datorita asistentei la vanzare prin chat.
Ca urmare a experientei colaborarii cu WebHelp si eforturilor proprii de dezvoltare, divizia SOFTWIN CRM are astazi propria filozofie de afaceri si linii de servicii pentru piata romaneasca. Elisabeta Nichifor le prezinta in cateva cuvinte: Beneficiind de o experienta internationala, SOFTWIN si-a asumat misiunea de implementare si transmitere a celor mai bune practici din domeniile de call center, contact center, helpdesk. In cadrul diviziei CRM au fost dezvoltate doua linii de afaceri: Professional IT HelpDesk (asistenta tehnica pentru sistemul informatic) si Multilingual Contact Center (suport tehnic si comercial pentru clienti) oferind pachete modulare de servicii ce cuprind consultanta, recrutare, selectie, training analisti, solutii tehnice si servicii de operare in sprijinul strategiei CRM.

Aceasta strategie are ca obiective cresterea profitabilitatii, veniturilor si satisfactiei clientilor prin folosirea unui set de instrumente, tehnologii si proceduri pentru dezvoltarea relatiei cu clientii si cunoasterea in detaliu comportamentului lor de cumparare.


Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele