IT & C

SOBIS a finalizat implementarea sistemului de gestiune a documentelor la Prefectura Sălaj

SOBIS a finalizat implementarea soluţiei de gestiune documente la Prefectura Sălaj, soluţie modernă de management a documentelor special dezvoltată pentru instituţii de Administraţie Publică (centrală şi locală). Astfel, toate compartimentele din cadrul Instituţiei vor beneficia de un management complet şi simplificat al documentelor, uşor de utilizat, iar probleme ca regăsirea documentelor, evidenţa acestora sau transparenţa deciziilor şi activităţilor sunt rezolvate de la sine. Documentele sunt scanate şi circulă numai în format electronic, realizandu-se astfel un deziderat mai vechi al autorităţii şi anume reducerea volumului de hartie din instituţie. În viitorul apropiat se va trece la extinderea soluţiei cu recunoaşterea/clasificarea automată a documentelor scanate pe bază de coduri de bare folosind o metodă proiectată de SOBIS ce va duce la stocarea electronică a tuturor actelor din instituţie într-un timp minim folosind proceduri automate. Sistemul de gestiune a documentelor produs de SOBIS este implementat şi exploatat pană în prezent la peste 50 de instituţii de administraţie publică.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele