IT & C

#cosmetice #reclame #uniunea europeana #photoshop

Reclamele pentru cosmetice modificate in Photoshop, interzise in SUA

Statele Unite se aliniaza, in sfarsit, regulilor impuse in lumea advertisingului din Uniunea Europeana si vor interzice reclamele la produse cosmetice care exagereaza beneficiile aduce de anumite creme si alte solutii. De obicei, efectele benefice ale acestor produse exista doar in imaginile modificate in Photoshop , ceea ce inseamna reclama mincinoasa, scrie Extremetech.

Noua regula isi propune sa interzica de la publicare / difuzare orice imagine publicitara care a fost supusa unor post-procesori fotografice, preclurari in Photoshop etc. De altfel, o prima miscare in acest sens afost facuta, "victima" fiind compania Procter&Gamble, careia i-a fost interzisa publicarea unei imagini intr-o revista pentru femei. Imaginea exagera efectele benefice pentru NatureLuxe Mousse Mascara.

Potrivit sefului NSD (National Advertising Division), "Nu poti folosi o fotografie pentru a demonstra cum va arata fata unei femei dupa ce aplica un produs cosmentic", a comentat reprezentantul NAD ca a mai adaugat ca reclama P&G este inacceptabila.
 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele